Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner/partnere til opstart af telemarketing/field marketing bureaue

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Kan forstå på det hele det er det navn man får tildelt herinde (: meget fornemt.
Jeg er som i nok kan tyde, helt ny inde på Amino. Håber jeg kan finde en løsning på div fremtidige ideer problemstillinger mht opstart af virksomhed.

Jeg har været i salgsbrancen i snart 7 år nu og for hvert år er det gået den rette vej. Har beskæftiget mig med både telefoni til annoncer til salg af strøm forsikringer til headhunting af nye kandidater indenfor salgsbrancen i alle former. Har siddet i samtlige stillinger rundt om i større i virksomheder. Idag sidder jeg som regions chef for Jyllands området i et stort salgs bureau som har alt fra telefoni til alarm systemer, strøm blade mm.

I de små 7år hvor jeg stadig vil kalde mig grøn i faget da der er uendelige ting at lære, har jeg stadig formået at få flere virksomheder op at køre fra en profit som ikke var særlig gavnlig til en stigning med 100 200 300 helt op til 470% i fortjeneste i forhold til forrige opgørelser.

Har heller aldrig været i en virksomhed hvor jeg ikke har været den bedst sælgende sælger eller team leder.

Det jeg vil sige med det hele er, at jeg selv føler mig fuldstændig klædt på til at komme igang med mit eget da jeg som det eneste de sidste par år har fået anbefalet at gøre, da mine egenskaber og muligheder rækker længere end jeg tror.

Selv at sælge, coaching, ledelse mm har jeg alt sammen bevist jeg godt kan og det har givet mig blod på tanden og vil derfor videre i den store salgs verden.

Jeg er ude i at starte et telemarketings/field marketing bureau hvor der bliver lavet aftaler med forskellige virksomheder omkring salg af deres produkter, samt field marketing,
Dvs Face to Face salg ude i de forskellige indkøbs buttiker i Danmark.

Stille og roligt med tiden vil jeg så gerne udvide med et rådgivning/rekruttering/coaching koncept. Der har jeg nogle spændene ideer samt at jeg har de modeller værktøjer der skal til for at kunne levere dem coaching der skal til, lave aftaler med firmaer omkring en pakke løsning, hvor vi træner deres sælgere op i deres produkt i en uge, selv prøver det af med dem, dvs tilbyder virksomheder at gøre deres sælgere til super sælgere for et mindre beløb i forhold til deres afkast når sælgerne vender retur. Det vil være et fedt koncept som jeg ikke vil uddybe for meget kan vi tage Face to Face. Der er nemlig nogle andre ting jeg vil have med indover som vil gøre konceptet endnu mere potentielt og tiltrækkende.

Har en muligvis plan i sinde omkring hvordan det hele skal gøres mht aftaler med de forskellige produkter vi skal formidle videre, har muligvis allerede en aftale med et potentielt fremtidigt produkt hvis opstart af virksomhed samt leje af lokaler, god lokation, alle hårde hvide vare computer borde mm...

Jeg søger en partner eller to som er trofaste og loyale samt kan indgå i et længere fremtidigt og godt samarbejde både til ideer planer til opstart til viderudvikle med tiden sigte efter at blive de største indenfor denne branche.
En som er målbevidst og altid er den der går forrest og som selv kan the initiativ til div ting. En som vil skabe nye muligheder samt åbne op for nye døre mht nye investeringer mm...

Leder efter en eller to partnere som vil det her lige så stærkt som jeg vil, da jeg ved dette bliver en million virksomhed, spørgsmålet er bare hvor mange millioner. Det så op til vores hårde arbejde om dette kan muliggøres.

Hvem jeg er og hvem i er kan vi tage en snak om over en kop kaffe eller hvad vi finder ud af.

Vedkommende skal kunne investere i virksomhedens opstart og vil selvfølgelig vil være partner i firmaet. Dvs alt gør vi sammen og lægger lige meget arbejde og kræfter i det og vil aller helst være glad for seriøse henvendelser. Folk som også evt har siddet i faget, har en drøm der skal realiseres men mangler folk som jeg mangler folk til partner skab, har eller ejer en nuværende virksomhed mm...

Det vil koste os minimale omkostninger i forhold til opstart og inventer mm da jeg også har en masse kontakter og kan få hjemme sider op gratis samt mange andre ting...

I er selvfølgelig velkommen til at kontakte mig pr mail Tlf eller SMS. Er altid til at træffe. Ser frem til en masse seriøse henvendelser og forhåbenligt et godt fremtidigt samarbejde.

Mvh
Sean Younis

Tlf: 28494547
Mail: shse@salgsbureauet.dk


Side 1 ud af 1 (1 indlæg)