Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosted webshop, alternativ til Shopify

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Med din beskrivelse omkring flere valutaer, upload af varer mv. vil jeg anbefale en Magento løsning. Langt mere fleksibel skalérbar i en halt anden grad.

Men der er en række problemstillinger du skal være obs på med flere valutaer. Du har en basisvaluta (DKK), skal EUR, USD priser mv. beregnes ud fra en valutakurs eller ønsker du selv at sætte priserne for hver valuta.

Hvilken produkter sælger du og hvor ofte skal de opdateres? Eller hvad er baggrunden for at du skal indlæse via csv?

Jeg har været med at implementere en række webshops som går lidt ud over basis, og det er ikke altid en række ting som man ikke lige tænker over når man giver sig i kast med dem.

Så mit budskab er: kravspec, kravspec, kravspec :)

Mange hilsner

David

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David,

Tak dit svar.

Jeg sælger frimærker, så hver enkelt mærke er unikt og skal have eget billede, derfor ønske om masseoprettelse via csv.

Jeg startede med at få lavet en Magento løsning, men det var langt fra en success alt hvad der kunne gå galt gik galt.

Det fik mig så til at sætte ideen om webshop i bero, nu er jeg så gået igang med Shopify, men der er for mange udfordringer.

Valuta; Det optimale ville være DKK som basis og de andre automatisk blev opdateret udfra dagskurs.

Hilsen
Søren

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)