Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontoudtog for kreditorer i Dinero

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Faaborg
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Fra  AMT Byg og Projektering Likan Building Informatics Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvordan finder jeg kontoudtog for kreditorer til afstemning med modtagne kontoudtog?

Jeg skal bruge det for at kunne afstemme og se enkeltposteringer fra det givne firma.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Det er da pudsigt, at ingen har svaret på denne. Jeg ved ikke, om der er en smartere måde, men du kan jo altid gå ind i kontoplanen og udskrive posteringerne til kontoen herfra. I min Dinero hedder kontoen for "Kreditorer, ubetalte regninger" 63000. Det er muligt, der også ligger lidt over årsskiftet i 63020 Kreditorer, efterposteringer. Ovre til højre er et ikon, som skulle ligne en lille liste. Ved tryk på den får du en liste over posteringerne, som du evt. kan downloade og afstemme med dit kontoudtog (fra banken, formoder jeg). Hvis det ikke var det, du skulle bruge, må du sige til.

Fra København
Tilmeldt 20. Nov 14
Indlæg ialt: 43
Fra  Dinero Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Holm:

Hej,

Hvordan finder jeg kontoudtog for kreditorer til afstemning med modtagne kontoudtog?

Jeg skal bruge det for at kunne afstemme og se enkeltposteringer fra det givne firma.

Hej Thomas

Vi har desværre ikke et kontoudtog pr. kreditor tilgængeligt pt. Dog er dette noget der kommer her i starten af det nye år. Det er muligt at gå ind i Kontakter -> Leverandør saldoliste 

Her kan du se alle de kreditorer du har oprettet samt hvad der er forfalden mv. 

Håber dette var behjælpeligt :)

De bedste hilsner 

Jacqueline 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)