Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nordisk Brugskunst & Design

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.. 

Så nu er siden så småt ved at være klar ville lige høre hvad i synes?

Desuden et godt sted at finde Julegaven:-)

 http://www.harthin.dk

 

Mvh Harthin Teamet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Harthin

Tillykke med den nye side, jeg har lige et par kommentar, designet kunne godt være mere nordisk og enkelt udtrykket og der tænker jeg især på logoet der er formeget "se-hvilket-effekt-jeg-fandt-photoshop" over det og billedet virker lidt for tilfældigt(ok hvis du sælger fritidtøj). Og hvad sker der lige med den gule vareliste Big Smile

Hvis du gerne vil sælge designting så skal skal din shop i det mindste være flottere end illum, magasin og illums bolighus ellers eller noget i den stil, enkelt og stilrent design. 

Og så kører du stadigvæk med frames, du skal nok se at få konvertere din Dandomain shop over til en 5.5 "Noframe" version.

Du er altid velkommen til at kontakte os hvis du mangler nogle gode råd eller har et spørgsmål til design eller DanDomain

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning.

 Mange tak for svaret, Logoet vil jeg give dig ret, men det var et ønske fra Moderen, men vil da lige høre om vi må ændre det, samt den gule vareliste.

Med hensyn til frames skulle de gerne være fjernet hvilket de nok ikke er når det du nu nævner det skal jeg nok også retteBig Smile

 Er der slet ikke andre der vil smide en kommentar?

 

MVH Harthin Teamet

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der kommet nogen ændringer?

Kritik / Måske lidt ros også? Big Smile

 MVH Harthin Teamet

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Først kommer ris - derefter ros.. ;-)

Brug helst ikke "pillow" effekt på hverken tekst eller billeder - det skriger "Jeg har leget med photoshop, men er ikke særlig god til det"
For at opfylde kravene fra PBS mht. dankortbetaling skal i have jeres CVR nummer og firmaoplysninger på jeres profilside.
Flyt/kopiere betalingskort logoerne til toppen af siden, så brugeren ikke er i tvivl om at der kan bruges betalingskort.

Men ellers en fornuftig standard shop-løsning uden de store overraskelser. Nemt & Bekvemt.. :-)

/Per B. Lauridsen

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret per.

Er ikke helt med på hvilken effekt du mener kender ikke til pillow, men hvis du lige vil beskrive den ville det være dejligt.

Og super mange tak for PBS oplysningen. var vi ikke lige klar over.

 

Mvh Harthin Teamet

 

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Pillow effekten er nok nævnt under Bevel and Emboss i PS. Det er effekten som laver billederne pude-formet i kanten. Og teksten laver den blød og 3D-agtig.
Billederne vil nok være bedre at fremhæve med en 1-2 px kant i en kontrast-farve. Og måske ligeledes med teksten i top-logoet.

/Per B. Lauridsen

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay så er jeg medBig Smile kigger lige på tak for inputs..

VH Danny Millek

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der kommet lidt ændringer igen, håber på lidt mere fedback denne gangBig Smile

 På forhånd tak

 MVH Harthin Teamet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

1 - i begår den klassiske webshop-fejl: varemærke-onani! I bør hellere fokusere på produkt-typerne end varemærkerne for ikke at fremmedgøre jeres besøgende. Ubevidst sender i beskeden: "hvis du ikke kender disse producenter er du en uvidende tosse der næsten ikke fortjener at handle i vores forretning".

2 - Angiv ikke et givent produkt i forskellige størrelser, men lad hellere de enkelte størrelser og billeder af produktets forskellige "versioner" og farver fremgå af den specifikke produktside. (I stedet for "vanter hvid 3 år", "vanter hvid 4 år", "vanter hvid 6-8 år" bliver det til "Vanter til børn" som derefter linker til "vælg størrelse og farve"-siden der evt. har billeder af de forskellige farver)

3 -  produktbillederne på forsiden bør A) ikke have tekst tværs ind over og B ikke have kreditkortsymboler på sig, C) for halskædens vedkommende vises meget tættere på og for tøndernes vedkommende vises i brug.

Det var 3 hurtige fra hoften.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)