Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal PostDanmark holde hvad de lover?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 12
Indlæg ialt: 12
Fra  Lowcarbstore.dk Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en aftale med PostDanmark og ligger lige nu i diskussion med deres salgsafdeling. De skriver på deres hjemmeside at afhentning af pakker er inkluderet i prisen. Hvis man vil have pakkerne afhentet på et bestemt tidspunkt eller flere gange i løbet af dagen skal man betale ekstra. Jeg skriver så til dem at det er blevet for besværligt for mig at aflevere pakkerne på det lokale post kontor (Brugsen ) - de har kun et bur til rådighed og der er aldrig plads nok, så jeg vil gerne benytte mig af den gratis/inkluderede afhentnings service. Jeg får så at vide at det ikke rigtig gælder alligevel. Jeg skal betale for afhentning ligegyldig hvad. Ekstra oveni den relativ dyre pris jeg har forvejen. Så tænker jeg at det kan da ikke være rigtig? Men måske læser jeg det forkert? Er der nogle derude der har erfaringer med dette?
Vh Rikke

Fra Hjørring
Tilmeldt 19. Jun 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der står gratis afhentning i din kontrakt med dem, så er den jo juridisk bindende og skal selvfølgelig overholdes. Det er da ihvertfald hvad jeg selv helt klart ville gå udfra. Får selv afhentet pakker hver dag, dog altid i forbindelse med aflevering af post til firmaet. Der tager posten simpelthen pakker og breve med retur. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)