Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et kærligt los i den rigtige retning - Step by step

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino brugere, 

Jeg er ny herinde og glæder mig allerede til at se hvad dette site kan bringe mig :-)

Jeg er tegner og har glædeligt erfaret, at der er interesse i mine værker. Jeg kunne derfor rigtig godt tænke mig at gå videre med dette og det er her, at I blandt andet kommer ind i billedet, da hele dette univers er helt og aldeles nyt for mig. 

Interessen er i første omgang at oprette en salgsside, som ikke er en decideret webshop. Her menes for i starten at gøre det lettest for mig selv, da tegninger ikke er nemme blot lige at "smide i kurven" og da mailkorrespondance i den sammenhæng spiller en stor rolle. Jeg ved, at andre tegnere har succes med denne metode. 

Jeg har dog et par spørgsmål heraf. Er der mon nogen der kan guide mig i den rigtige retning med første ting først? Lige nu er mine ambitioner og glæde over at komme igang med til at gøre den store sammenhæng en anelse forvirrende.
Jeg ved, at mine pt. løse ender er 1. Hvordan man indberetter til SKAT, når der er tale om kreative værker 2. Hvordan man har mulighed for at kunne give kunden en gældende faktura, da jeg formoder, at denne er et krav 3. ...Alt det andet :-)

Sidder der mon nogen søde sjæle herinde med hovedet en anelse mere koldt end mig, som kunne give deres forsøg med på at skitsere et eventuelt forløb op for mig, så der er samlede ender at gribe fat i og gå videre med, så jeg kan komme igang og ikke mindst, komme rigtigt fra start :-)

Håber at høre fra Jer og god mandag derude :-) 

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange ting, at være opmærksom på.

I din kommune er der formentlig nogen, som hjælper iværksættere som dig - der er mange administrative ting som skal ordnes sideløbende/før du går i gang med salg.

Læs mere på : https://startvaekst.virk.dk/  

Og når du har været igennem hele det pensum - er der fortsat nogle spørgsmål - som du så kan stille her på Amino Big Smile

Held og lykke

Tilmeldt 12. Jan 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John, 

Mange tak for dit svar :-) Jeg forventer naturligvis ikke, at andre skal ordne det hele for mig - og vil helt sikkert læse det du har sendt til mig, men tillader mig stadig at søge efter de mere personlige svar herinde - Og håber, at der er plads til det herinde også :-) God dag og tak igen.

Tilmeldt 12. Jan 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der forvirrer mig er, at når man læser om virksomheder og webshops, er der så mange aspekter i det, som for mit vedkommende ikke bør være relevante at tage stilling til. 
Jeg ønsker en .dk side, hvor man kan gå ind - se mine værker og derfra kontakte mig pr. mail og bestille en tegning. Det er egentlig i grunden det absolut eneste der er i det, på nuværende tidspunkt. Der skal ikke aflønnes mennesker, indkøbes varer eller lægges store budgetter. Jeg skal blot forstå sammenhængen i hvad der i denne forbindelse er relevant for mig og hvordan man, når man sælger tegninger, indberetter dette korrekt til SKAT, så man kommer rigtigt fra start :-) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)