Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du sælge til Færøerne?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at se mere på min hjemmeside: www.a-vera.dk

Sælger skønhedspleje, kosttilskud og slankeprodukter.

Tanja

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du siger du har de fedeste solbriller, men hvad mærke, og har du en hjemmeside jeg kan se nærmere på varen? mvh arm

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hvad med at sælge webløsninger? Hvis det kunne have interesse så syntes jeg da vi skal tage en snak.

Mvh Peder 

Tilmeldt 21. Jul 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arm

Har du overvejet at sælge håndlavede smykker til kvinder? Smykkerne sælger i Danmark og hvis der ikke er andre der sælger smykker på Færøerne, så kunne der være en mulighed at tjene penge.

Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sødring / Udbyhøj
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 05:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej armDet er lidt svært når du ikke presicere dine ønsker, men jeg har da lidt egen import og opkøb af restpartier som muligt kan sælges på Færøerne, jeg har tidligere solgt lidt dertil.

Opholder du dig I Danmark og evt. kan kikke forbi og se varen ?????, jeg er hjemme igen til Marts.

Min egen import omhandler Hårspænder, hårbånd, halskæder, øreringe, armbånd, brocher, fingerringe, keyhanger, mobilhanger, mobilsocks, laserpointer, knive, paraplyer, vandhaner, skosværte, neglelak, makeupsæt, sekundlim, viskelæder, grilltænger, grillspyd, grillbørster, lynlåsposer, børnepunge, hårbørster, sæbebobler, blyantspidsser, rygning forbut skilte, nøgleringe af forskellig art, headsæt, magneter, spillekort, spisepinde og mange andre sager som er på vej til Danmark. Har du andre ideer kan jeg muligvis skaffe det nu da jeg er I Hong Kong.Jeg har 100 vis af forskellige vare fra restparti opkøb som skal ses, jeg kan ikke direkte beskrive det her men er I isenkram / brugskunst stilen med mere.I den erotiske ende af skalaen har jeg DVD film, sextoys og kan ellers skaffe alt hvad ønskes.Jeg har ikke hjemmeside der virker eller andre billeder af varen endnu, men det kommer når jeg er tilbage I Danmark I Marts.Mvh. Jan Sørensen

 

Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Arm, Vi udvikler og sælger kvalitetstræolier indendørs og udendørs til gulve m.m. Og sælger i øjeblikket til Norge, Sverige, Danmark, Spanien  Østrig, Tyskland, Finland m.m. Så Færøerne kunne godt have vores interesse, dog skal du være klar til at aftage en hvis mængde, hvilket vi selvfølgelig drøfter i fællesskab. Skulle dette være et produkt du syntes kunne være spændende er du velkommen til at tage kontakt

 

Med venlig hilsen Henrik

Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal også lige siges, at firmaet snart har 45 års jubilæum, og der foreligger gode referencer både fra udlan og indland, samt test fra forskellige institutter. Og anses for det bedste indeklimatekniske bedste valg

Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arm!

Hvad med salg af sportsudstyr og spedielt udstyr til den nye sportsgren Qianballl, som jeg har salgsret på i Danmark, heruder også færøerne!

Qianball hvad er nu det tænker du nok...og her må jeg så lige forklare lidt! Qianball er et action præget kesjer spil som kan minde om en blanding af squash og tennis. Du kan hurtigt få pulsen op, det drejer sig meget om placeringen i forhold til modstanderen, som man deler bane med. Hvis det ikke gav meget mening så se mere på vores hjemmeside www.enjoysport.dk her er der også tv klip mm. du kan se! Spillet er i Danmark underlagt Dansk Idrætsforbund med egen hjemmeside som du evt. også kan besøge www.dqu.dk

Jeg har en kammerat på færøerne, som har lidt udstyr, men han er ikke kommet igang salgsmæssigt, måske er han ikke den store sælger type...så måske det var noget for dig istedet? Jeg ved ikke om du evt. kender ham. Han hder John eliasen (Jer fra færøerne med at hende hinaden)

Jeg ser frem til at høre fra dig!

Anders Risbjerg

Enjoysport - det gør vi!

 

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)