Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overføre resultat fra sidste år til nyt år i Billys Billing

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

De penge som står på min driftskonto ved årsskiftet, skal jeg bogføre dem på en speciel måde i Billys Billing?

I dag har jeg så overført nogle af de penge til mig selv i netbanken. Som regel går jeg jo ind og laver en "Hævet af ejer" postering, og valgt den Mellemregningskonto som jeg har oprettet, som Egenkapitalkonto for posteringen.

Hvis jeg gør det nu, vil min balance for 2015 så ikke blive helt forkert? Skal resultatet fra 2014 overføres til 2015 på en bestemt måde, og hvordan gør jeg det?? Kan se der er en standard egenkapitalkonto som hedder "Overført resultat" har dog aldrig brugt den, da det ikke er en mellemregningskonto. Skal jeg bruge den?!

På forhånd mange tak :)

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 34
Fra  Probitas I/S - Iværksætterens højre hånd Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du afslutter regnskabsåret i Billys, så flytter den automatisk resultatet over.

Hvis du er helt rundt på gulvet, så smid mig gerne en mail på hej@probitas.dk - så skal jeg nok guide dig igennem over tlf. eller mail :-)

Ha' en dejlig aften.

/René

Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

René Lyskjær:

Når du afslutter regnskabsåret i Billys, så flytter den automatisk resultatet over.

Hvis du er helt rundt på gulvet, så smid mig gerne en mail på hej@probitas.dk - så skal jeg nok guide dig igennem over tlf. eller mail :-)

Ha' en dejlig aften.

/René

Okay skønt. Men hvordan afslutter jeg et regnskabsår? Gør den automatisk det? (1. jan - 31. dec) er mit regnskabsår. Og tak i øvrigt :)

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 34
Fra  Probitas I/S - Iværksætterens højre hånd Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ind og afslutte det.

Smid mig en mail, så får du en retur med mine kontaktoplysninger, så skal jeg nok guide dig igennem det :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)