Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde i USA

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

 

Jeg står lige pt. og leder efter arbejde i USA.

 

Hvad arbejdet skal være er mig underordnet i første omgang, da jeg pt. bare gerne vil afsted.

Mit krav er, at jeg får en nogenlunde løn, som gør det muligt at leve der, ellers er der ikke de store krav, da jeg tager resten som en oplevelse og som en del af den erfaring, som jeg håber på at få.

 

Mit mål er at blive i USA i minimum et år.

 

Lidt om mig:

Mit navn er Michael Trier og jeg er 22 år gammel og er til daglig ansat ved Midt- og Vestjyllands Politi, hvor jeg sidder på kontoret som kontoransat.

Jeg har taget en HHX og derefter en kontoruddannelse og jeg har derudover dyrket karate i 14-15 år og har været instruktør i 4-6 år.

Min passion er primært indenfor handel, iværksætteri og investeringer, men jeg er altid klar til en udfordring og giver ikke op. Jeg kan lide at prøve nye ting og er derfor frisk på lidt af hvert, så længe der giver mig mulighed for at overleve i USA.

 

Men nok om det, det primære er, at jeg har forsøgt at finde arbejde via mit netværk og diverse jobportaler, men pt. uden held og jeg håbede derfor på lidt vidensdeling på hvordan jeg kommer videre herfra eller eventuelt nogen, som havde et bedre netværk i USA end mig selv.

 

På forhånd tak for jeres tid og skriv endelig hvis i har brug for mere information om mig.

 

Fortsat god søndag.

 

Med venlig hilsen

Michael

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael,

Det vanskelige ved at få arbejde i USA er arbejds- og opholdstilladelsen. Mit bedste bud ville være at forsøger at søge nogle internships, da det er noget nemmere at få visum til det. Jeg mener det hedder J-1 visum.

Mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)