Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsendelse af prævention/kondomer, idéer til emballage?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino-folk,

jeg er ny herinde og har også en nystartet virksomhed. Hej alle sammen. :) Jeg vil sælge prævention på nettet, og bliver nok nødt til at vælge Post Danmark til forsendelse. Jeg har købt varerne i bulk, så der er ikke indpakning med, sådan som man normalt ser dem i butikkerne, altså kun hvert kondom for sig. Jeg har ledt efter noget passende emballage til forsendelse, men synes ikke jeg har fundet lige hvad jeg søger. Jeg vil sende dem som storbrev/maxibrev, så for storbrev må brevene højst være 2cm tykke, så emballagen skal være herefter. Jeg tænkte en slags forstærket konvolut, måske i noget tykkere, brunligt papir (ikke fordi farven er vigtig, jeg har bare set noget lignende engang). Er der nogen der har en idé til hvor man kan finde sådan noget? Prisen er ret afgørende, da det er et af mine store konkurrencefaktorer, som altid. :)

 Men allerede tak for opmærsomheden!

 Mvh

Markus 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Markus,

 

Dem du har set i kraftigt brunt papir, er nok prøveposer.. Du kan finde dem her; http://www.jakodan.dk/shopView.asp?page=12&ct=60

Du kan prøve at kigge lidt på vores hjemmeside under kuverter eller evt. poser, forsendelse.

Hvis du godt vil have lidt at kigge på og se mulighederne, kan du sende mig en mail med din adresse, så sender jeg dig nogle prøver - Uden beregning naturligvis. Så kan du bare skrive til mig, hvilke kuverter du ønsker prøver af.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)