Jeg bruger Chrome - der plejer ikke at være noget. Den er evigt opdateret.. |
davidchristensen:Jeg bruger Chrome
Virker også her i Chrome og Explorer
Jeg bruger Chrome - der plejer ikke at være noget. Den er evigt opdateret.. |
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
Virker også her i Chrome og Explorer |
Kan det gøre en forskel om man er logget ind på Amino eller ej ? Eller hvad med Ad blogger eller hvad det nu hedder, hvor man kan frabeder sig reklamer ?? |
Nu har jeg ændret i min signatur - kan du se den, Louise? :) Det burde ikke være det.. Jeg forstår det ikke. |
Altså, jeg er logget ind - og har ikke nogen adblocker. |
Ib - har du en signatur? Den kan jeg heller ikke se, hvis det er. Måske er det mig, der er knaldet.. |
Godt ord igen. Dit signatur kan i hvert fald ses nu i Chrome.
|
ja David jeg har signatur. Men jeg oplever også svingninger omkring signaturer fra diverse, formodentlig afhængig af om jeg er i Explorer eller Chrome |
Det er underligt - men det forklarer hvorfor, at jeg ikke har kunne se Louises hjemmeside - og det var det vi snakkede om, jo Men, jeg synes, at hvis man kan formulere sig med få ord, så er det bedre på en hjemmeside, end at skulle skrive en kvart roman. Sådan fungerer mediet bare - SEo eller ej. Kh David - |
"Konklusion" det er nok ,kun egen signatur du ser i Explorer, og ikke andres. Og alle signaturer i Chrome (inkl. egen). Det er nok også forskel fra plusser og ikke plusser ??? |