Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny oscommerce butik

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen. Jeg har flyttet min butik fra Goldenplanet til BGsys. I de forbindelse har jeg valgt at købe et template og så selv stå for shoppen istedet for at bruge min udbyders shop-løsning.

Jeg har fundet ud af at der er lidt flere opgaver end man lige regner med. Men er stadig glad for at jeg gjorde det. Gør det rigtig meget billigere for mig.

Derfor vil jeg gerne have hvis i gad og tage et kig på min butik og sige hvad i synes. Det har betydet meget for mig at det ikke ligner en OScommerce butik. Vil gerne væk fra det der standard design.

Jeg mangler at at tilføje mig logo til designet og at få betalingsmodulerne op og køre men ellers skulle det hele fungere.

Jeg er åben for alt så kom endelig med hvad i har i tankerne.

http://www.fitty.dk/index.php

Fra Ullerslev
Tilmeldt 3. Oct 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot! Dejligt at se nogen, der vitterligt gør noget for at komme væk fra standard-udseendet i osC. ;-)

Der er nogle småfejl i HTML'en... Det er vist mest nogle td'ere der ikke lige bliver lukket og sådan noget... Ren og skær småting. Derudover har du heller ikke doctype på. Hvis det var mit projekt, ville jeg lige bruge den sidste time på småfejlene, og sørge for at den kunne valideres. Men ved ikke om du er HTML-kyndig, jo.

Men i alt fald ser det godt ud. Fryder mig over at se en OsC, der falder lidt uden for clichéerne.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sgu næsten helt pinligt at jeg ikke selv har tænkt på at validere koden. Det er selvfølgelig en ting jeg skal have ordnet.

Mange tak for hjælpen.

 

Mere input? 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

nogle af billederne er ikke helt rigtig gemt... det vil sige, at de får nogle grumsede kanter... måske fordi du har gemt dem i forkert format eller at de er blevet downsized...

Ellers en meget flot og overskuelig webshop... og godt med din breadcrumb navigator (der hvor du kan se hvilken kategori du er i )....

Dog kunne jeg godt tænke mig at se et billede af fitness og protein, når man klikker derind, istedet for bare de to ord... det ser lidt tomt ud...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fordi at kvaliteten af de billeder bare ikke er god nok. Går ud fra du tænker på det billeder i muskelstimulation>>diverse og muskelstimulation>>diverse.

 

Har tænkt over det men synes det var lidt svært at finde et billed for protein og for energi. Kunne være jeg bare skulle tage et produkt fra hver kategori. 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

"we know what you need" = A) arrogant, B= forkert!

Af de fire produkter på forsiden, kender jeg IKKE ET ENESTE - og jeg har endnu mindre brug for dem. "abgymnic"? "Compex-elektroder"? "compex energy"? "combiscan Gel"?

Skal jeg være helt ærlig, så kan jge ved eftertanke analysere mig frem til produkterne handler om elektrisk stimulering af musklerne. Men det er fremgår overhovedet ikke på nogen som helst måde. Et billede af en muskeltrænet fyr med sådan en maskine på sig vil sende LANGT flere signaler om din websites produkter end fagidiotiske produkttermer.

Du skal ikke sælge produktet - du skal sælge slutmålet: veltrænet figur. Dit produkt er kun midlet til målet - vis dette i ord og billeder.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg forklarede mig nok ikke helt tydeligt. Da jeg skrev at jeg manglede at tilføje mig logo mente jeg at jeg manglede at erstatte det logo der fulgte med, med mit eget. Og når jeg siger logo, mener jeg også det standard slogan der følger med. Så det var egentlig meningen at du skulle se bort fra det der stod i den blå firkant.

Ud over dette går jeg ud fra at du mener med hensyn til compex maskinen. Varebeskrivelsen af den forudsætte at du ved hvad produktet mere eller mindre er, i forvejen.

 

Men hvis du mener de andre produkter i kategorien så forstår jeg ikke din kritik.

"Den fungerer ved at sende elektriske impulser ind i musklerne, som får dem til at trække sig sammen. Der er 6 forskellige programmer alt efter hvad man ønsker. Ligeledes har den 10 spændingsniveauer." 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)