Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Møder en mur, når jeg kontakter leverandører

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Min første post på Amino. Håber alle har det godt :)

Jeg vil gerne starte min egen forretning, både fysisk butik og online webshop, og er også klar til at smide penge efter det. Men jeg kan simpelthen ikke få hul igennem til leverandører.

Uden at gå i for mange detaljer, så er det jeg ønsker at sælge ting man finder i hjemmet, så som lamper, møbler m.v. Jeg er sådan set i stand til at få fat i leverandørerne og præsentere min idé, men svaret er fra dem alle, at de ikke kan indgå i et samarbejde, før jeg er startet op. Det synes jeg jo er mærkeligt. Hvis jeg gerne vil købe 100 af deres produkter, hvorfor så ikke sælge dem til mig? 

Hvad gør jeg forkert? Hvorfor vil leverandørerne først handle med mig, når forretningen er oppe at stå? Som jeg ser det, kan jeg ende med at åbne en tom butik, for først derefter at kunne få lov til at indkøbe produkter?

Håber at nogle kan give mig noget råd og dåd til hvordan jeg får leverandørerne i tale.

Hilsen,

Daniel

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Daniel.

Jeg tror du skal prøve at fortælle om dine planer og hvad du vil gøre anderledes end de andre (konkurrenterne). Mange vil nok bruge argumentet at du bare flytter deres kunder, men så overbevis dem om at du kan gøre det bedre og alternativet er at du blot finder andre af deres konkurrenter.

Bare klø på og så skidt med dem der ikke vil handle med dig find nogle andre. Smile

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Hjørring
Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Daniel

Prøv at tilbyde at stille en bankgaranti eller betale forud.

Tror mange er tilbageholdende med at levere til forhandlere de ikke kender og ikke kan se en historik/aktivitet på.

Mvh.

Jesper

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)