Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Licens på billeder + Weebly hjælp

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er blevet kontaktet af Gettyimage, som er nok er verdens største firma indenfor prof billeder. Jeg har en hjemmeside ( hobby ) som jeg rigtig gerne vil have nogle billeder ind på. Ham jeg snakkede med sagde at jeg kunne få 5 billeder ( til låns ) for 1.000 DKK over en bestemt periode. 

Jeg er HELT indforstået med regler, licenser osv skal være på plads, men når jeg skriver med Weebly, som er der hvor jeg har min hjemmeside, så er der en database på deres hjememside, når jeg vil ind og redigere min hjememside, hvor man få gratis billeder, og købe prof billeder, og Weebly selv siger at det er til fri benyttelse, med mindre jeg selv vil købe dem. Jeg er havnet lidt i en sag, hvor jeg ikke ved hvad jeg skal tro på. Det skal lige understreges at jeg intet har gjort forkert, men derimod bare gerne vil have nogle billeder, som jeg kan bruge uden at blive hivet i retten eller sagsøgt, for vil have alt er lovligt, inden jeg går i gang. 

Håber på lidt hjælp, og gerne hvis folk har erfaring med både Gettyimage eller Weebly.

Mvh

Nicklas

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)