Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til WP

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke sende dig en pm. 

Kan du ikke sende mig en, så svare jeg med Login. :)

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der kan løse det?

Der plejer ellers at være så mange, der lige hurtigt har en løsning.?

:)

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du sender et login til din FTP i en privatbesked, så dykker jeg gerne ned i filerne og ændrer det for dig ganske gratis.

Alternativt kan du forsøge med et FTP-software at søge efter ordet "comments", så kommer der helt sikkert nogle filer frem, som du kan kigge igennem og ændre til den danske version.

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Laugesen:

Hvis du sender et login til din FTP i en privatbesked, så dykker jeg gerne ned i filerne og ændrer det for dig ganske gratis.

Alternativt kan du forsøge med et FTP-software at søge efter ordet "comments", så kommer der helt sikkert nogle filer frem, som du kan kigge igennem og ændre til den danske version.

Du får lige en besked. Mange tak. :)

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke sende dig en pm, kan du ikke sende en til mig så svare jeg. :)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ikke nødvendigt at give dit login til nogen til at løse det her.

Svaret kan findes ved at downloade det gratis theme Omega. Det er ikke så simpelt som at søge efter "Comments", hvis man er newbie da det er relativt snørklet sat op. (Link til themet: http://themehall.com/omega)

Der hvor den stump tekst bliver spyttet ud er i denne fil:

wp-content/themes/omega/partials/entry-byline.php

Og denne linje kode:
echo omega_apply_atomic_shortcode( 'entry_byline', __( 'on [post_date] [post_comments] [post_edit before=" | "]', 'omega' ) ); 

Du kan evt nøjes med at slette [post_comments], så det med kommentarer ikke bliver vist.

WordPress-theme udviklerne har så af valgt at bruge shortcodes i selve kildekoden. Det betyder at den "rigtige" kode, der spytter det ud er her:

wp-content/themes/omega/lib/shortcodes-post.php

Det er i sidstnævnte fil du kan gå ind og ændre "Comments" til "kommentarer". Dine ændringer vil dog forsvinde ved en eventuel opdatering af dit WordPress theme når du ikke bruger et child-theme.

Umiddelbart ser det også ud til at du godt ville kunne det plugin som Tue foreslog (CodeStyling Localization). Jeg har ikke testet det. Det ville også give mere mening for dig, hvis der er en del mere der skal rettes og at der kommer yderligere opdateringer. Dog har jeg set du allerede har nogle rettelser fra engelsk til dansk på din side, som jeg kun kan gætte er lavet i selve themet, så der vil du sandsynligvis ikke have glæde af dine sprogfiler alligevel. I hvert fald ikke indtil næste tema-opdatering :-)



Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Det er ikke nødvendigt at give dit login til nogen til at løse det her.

Svaret kan findes ved at downloade det gratis theme Omega. Det er ikke så simpelt som at søge efter "Comments", hvis man er newbie da det er relativt snørklet sat op. (Link til themet: http://themehall.com/omega)

Der hvor den stump tekst bliver spyttet ud er i denne fil:

wp-content/themes/omega/partials/entry-byline.php

Og denne linje kode:
echo omega_apply_atomic_shortcode( 'entry_byline', __( 'on [post_date] [post_comments] [post_edit before=" | "]', 'omega' ) ); 

Du kan evt nøjes med at slette [post_comments], så det med kommentarer ikke bliver vist.

WordPress-theme udviklerne har så af valgt at bruge shortcodes i selve kildekoden. Det betyder at den "rigtige" kode, der spytter det ud er her:

wp-content/themes/omega/lib/shortcodes-post.php

Det er i sidstnævnte fil du kan gå ind og ændre "Comments" til "kommentarer". Dine ændringer vil dog forsvinde ved en eventuel opdatering af dit WordPress theme når du ikke bruger et child-theme.

Umiddelbart ser det også ud til at du godt ville kunne det plugin som Tue foreslog (CodeStyling Localization). Jeg har ikke testet det. Det ville også give mere mening for dig, hvis der er en del mere der skal rettes og at der kommer yderligere opdateringer. Dog har jeg set du allerede har nogle rettelser fra engelsk til dansk på din side, som jeg kun kan gætte er lavet i selve themet, så der vil du sandsynligvis ikke have glæde af dine sprogfiler alligevel. I hvert fald ikke indtil næste tema-opdatering :-)



Mange tak for svar, men det er nu løst. :)

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Gerne sige rigtig mange tak til Martin Laugesen for at fixe det. :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Matt Madsen:
Gerne sige rigtig mange tak til Martin Laugesen for at fixe det. :)

Velbekomme. Dog skal du alligevel være opmærksom på, hvad Gita skriver, for det er den fremgangsmåde, jeg har brugt. Beklager jeg ikke lige har en test WP-installation og derfor spurgte efter kode, men nu har du i hvert fald en midlertidig løsning.

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er godt tilfreds, så må jeg jo bare lade være med at opdatere det. :)

Mange tak til jer begge for svar. 

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)