Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

luften er gået ud af ballonen -måske danmarks største opfinder- alt er p.t. tabt -ingen forstår jeg har holdt så længe -

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Animo: (4 år siden jeg kiggede ind sidst).

motivationen mangler.. nu en midaldrende opfinder med patenter, arbejdet er ikke tilendebragt, konen forladt hjemmet, investorer har givet op, venner føler sig svigtet, banker, fonde (ikke alle) sendt mig til incasso for længst, nu på kontanthjælp, 63 år, nu går det meste af tiden med at se efter piger..(som trøst) og genoptaget politisk engagement, klimakrise dyrevelfærd m.m.(som trøst)

Også 2 (Danske) multinationale selskaber jeg havde tillid til i min naivitet, har stjålet af mine ideer den ene gav et 2 årigt tilbageslag for det grundlæggende projekt jeg havde fået midler til på forskellig vis som nævnt.

jeg har allerede næsten besluttet at forlade landet i vrede - (det jo svært at gi sig selv skylden for at man er anderledes og derfor kan kanøfles) , dog elsker jeg naturen landskaberne mine dyrevenner,

jeg har aldrig hørt hjemme her, har altid været for forskellig fra andre, hvilket parakdoksalt nok netop er opfindergenet og måske noget adhd (eller hvad det nu hedder) der har givet problemet siden barndommen, problemet: ikke at være som de andre, total manglende situations fornemmelse som min ex. siger  

nuvel til sagen: Er hædret som opfinder,  og der er mulighed for yderligere vitamin tilskud på baggrund af et nyt  (videre udviklings) patent på projektet 

idet projektet fortsat har endog en endnu højere værdi end tidligere p.g.a. det næsten er tilendebragt til salg, produktion derfor afventer fhv. investorer også i stilhed sagen med et lille håb...

men motivationen er bortgået, det fandens svært at tage sig selv i nakken igen på nuværende baggrund, kontanthjælp, tilliden er næsten borte fra investorer, venner..

hvordan får jeg et spark...hvis det det som skal til ? 

 

 

 

 

 

.  

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Var jeg dig ville jeg opsøge en psykolog der kan hjælpe dig med at få livsglæden tilbage så du kan starte på en frisk.

 

 

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

tak- RAVN -sandheden er nok ilde hørt..det er under overvejelse

Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ravn har en god pointe.

Dog lige en refleksion:

Du skal nok ikke tage ud af landet hvis du skylder penge væk, er på kontanthjælp og i øvrigt har behov for hjælp til at klare de daglige tanker.

Skub den ide ud af hovedet og få fat i din læge i morgen. DU har ansvaret for DIT liv, og DU kan ændre det! Det hjælper ikke at pege fingre af de andre - Start med at kigge ind ad og gør noget ved det du kan gøre noget ved.

Ovenstående er ment venligt OG bestemt :-)

 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 88
Fra  Yoink Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Johan,

Du anser dig selv som opfinder, jeg går derfor udfra du har en teknisk baggrund og ikke en handels baggrund. Hvorfor ikke forsøge at alliere sig med en der rent faktisk kan lide at forhandle med investorer, salg, budgetter, markedsføring og lign. Så du kan koncentrer dig om det, du måske stadig kan lide, at opfinde og produktudvikle.

Selvfølgelig vil du give afkast på en del af virksomheden og overskuddet, men til gengæld kan du måske slippe for de ting der ikke motiverer dig. 

Hvis du er en seriøs opfinder, og du allerede har et udstedt patent eller offentliggjorte patentfamilier ude i verden, har du allerede noget værdifuldt, at bringe på bordet til en eventuel kompagnon.  

Bare en tanke.

Held og lykke med det hele.
Anders 

WWW.YOINK.DK   - VI ELSKER ELEKTRONIK - anders@yoink.dk

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for velmenende forslag, du har ganske ret..(og rart hvis også held og lykke  følger med dit forslag) 

men..  motivationen mangler p.t...

jeg hører gerne mere ....

   

 

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for dit gode forslag..(og det afhænger vist også af at man har held og lykke hermed)

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

johans:
sandheden er nok ilde hørt..det er under overvejelse

 

Ja sådan er det jo ofte med den slags sandheder! - Men se du nu bare at komme af sted!  Det kan kun gå for langsomt!

Fra Jyllinge
Tilmeldt 23. Apr 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det er motivationen der mangler, så giv op. Thats it, planen virkede ikke. Glæd dig over hvad du stadig har og gør dig klar til at blive pensionist. 

ELLER

Kæmp videre. Tag et valg. Er det her enden for dig? eller er det en ny begyndelse? Kun du kan tage den beslutning. Måske er du lige nu meget nede over det hele, tag en ferie, tag afsted en måned et eller andet sted og bare nyd livet. Se ind i dig selv, hvad vil du nå med dit liv, hvad vil du huskes for? Er det du har opnået indtil videre godt nok for dig eller mangler der stadig noget, hvis der gør, så kom i gang.

Prøv at se denne video, den har hjulpet mig mange gange:

 

Håber ikke det lød for hårdt. Held og lykke.    

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for opsangen..det "selfølig" rigtigt..

 

 

 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)