Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.bytteboligsiden.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Min bror og jeg har et stykke tid skrevet på www.bytteboligsiden.dk som er en boligbytte portal for fast ejendom, det i ejerboliger samt andelsboliger. Konceptet har længe eksisteret blandt leje og andelsboliger, men da vi ikke havde set samme for ejerboliger mente vi der måtte være plads til en side.

Sitet er er 100% gratis, det er en serviceydelse til dem der gerne vil forsøge et alternativ til en ejendomsmægler, eller som noget man gør samtidig med at man har en ejendomsmægler da et bytte i virkeligheden bare er 2 salg.

Håber i vil kigge på det, komme med ris og forhåbentlig også lidt ros Smile

/Thomas - www.bytteboligsiden.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alit

Flot side i har fået stablet på benene. Brugervenlig, informativ og nem at finde rundt i.

1. Forstår bare ikke lige billedet med duen på forsiden og hvad den refererer til!?

2.  Under kontakt kunne jeg godt tænke mig at der var en mulighed for at man kunne sende en mail direkte fra siden.

3. Under "søg bolig" kunne jeg Evt. godt tænke mig, nu hvor der ikke er så mange boliger endnu, at der var et boligtype felt der hed "alle type boliger" og at man kunne søge i "hele landet".

Ellers mangler i bare nogle boliger nu, for at der kan komme liv på siden.

Held og lykke med siden!

Jean

 

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Billedet på forsiden har været vidt diskuteret, og bliver udskiftet med jævne mellemrum, lige nu tror jeg det er blevet vores blindspot. Så tak for du siger det. Vi prøver igen.

Mail direkte fra siden er en god ide. Det implementerer jeg med det samme. Det samme gælder alle boligtyper og hele landet.

Tusind tak fordi du gad og kigge på det Big Smile

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er de nye features du snakkede om implementeret. Hvis der er andre der har forslag er alt meget velkommen.

på forhånd tak

/Thomas - www.bytteboligsiden.dk

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes rigtigt godt om jeres side, men synes det er svært at se udfra forsiden, hvad det er man kan bruge jer til. Måtte ind og læse "om hjemmesiden" for at finde ud af, hvad det gik ud på. Troede nemlig det var en side, hvor man kunne bytte bolig med andre i fx en weekend eller uge i stedet for fx at leje en lejlighed og på måde komme billigere på ferie.

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange der den seneste dags tid har sagt det samme. Inden vi sådan for alvor prøver at hive folk ind på siden er det selvfølgelig utrolig vigtigt at folk ved hvad de overhoved skal bruge siden til. Indifferent

Den store fugl, flot som den er, bliver erstattet af et forklarende billede / guide. Jeg skriver igen når den er blevet udskiftet. Derudover skal i endnu engang have mange tak for at kigge på siden. Det er fedt at nogen gider tage tid ud af deres hverdag for at hjælpe.

/Thomas - www.bytteboligsiden.dk

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

jeg har lige 2 små kommentarer til en ellers flot side. Baggrunden omkring siden vil have en tendens til at flimre med så tynde skrå streger, så det ville jeg nok ændre. Så kastede jeg mig ud i at se hvad villaerne i postnr 2000-3000 koster og fik deriblandt et resultat i Sorø ... så den skal i nok lige kigge på. Og ellers kan man jo bare blive bekræftet i at man skal blive boende i Sverige - for de priser kan man jo ikke flytte tilbage til ;)

Held og lykke med siden :)

Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

 Jeg synes det der rigtig fornuftig ud med en god fordeling imellem brugervenlighed og design. Men der er en lille ting som i  irritere mit øje, de 2 kasser på forsiden flugter ikke.. der er 2 px forskel. Jeg ved det er flueknepperi Wink

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)