Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.ink-house.dk - Kommentar ris/ros ønskes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Vi har netop opdateret designet på www.ink-house.dk , kommentar ris/ros modtages MEGET gerne!

Mvh
Lars

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Velkommen til Amino

Lidt løst fra hoften:

  • Første tanke, det design er da set før - kan dog ikke helt placerer det, men synes jeg har set det før.
  • Hvordan kan I garantere man aldrig løber tør? Er der bippere i patronerne der automatisk sender en sms til jer? Regner I ud hvor langt en patron ca. holder og sender en e-mail reminder?
  • Mange af jeres grafiske elementer er lidt gnidret, lav dem dog lidt større. F.eks. Læs mere, gå til kassen
  • Hvorfor skal jeg dog kunne tømme min kurv? Ikke i toppe af alle sider. Ser da heller ikke en skraldespand i hvert hjørne af netto hvor man kan smide sine vare i. Få det væk.
  • Få godkendt af ehandelshalløjet på alle sider, nu er det kun småt på forsiden
  • Overhvoedet ikke tænkt på seo, mangel på unikke titler og automatisk genereret descriptions.
  • Hvorfor er der tomme kategorier?
  • Lidt underlig måde man ligger vare i kurven, hvorfor ikke bare man kan taste et tal ind (default 1) og så trykke køb. Har i tjekket dette virker i alle browsere?
  • Jeg er klar til at bestille og blive så lokket om med en bonus klub hvor jeg skal udfylde 1000 ting, vent i stedet med dette til efter man har indtastet leveringsoplysninger eller lignende - burde det ikke også være nok oplysninger for at blive medlem af den klub?
  • Kan godt lide jeres offentlige og foreningsting, men måske den skal ligges efter?
  • Handelsbetingelser åbner i et håbløst vindue
  • Hvorfor dele fornavn og efternavn op i to? Det er altså ikke naturligt når man skriver det
  • Det samme med gadevej og gadenummer - et felt.
  • Hvorfor udfylder den ikke automatisk bynavn når man har indtastet postnummer
  • Hvad skal i bruge mit telefon nummer til?
  • Laver en tastefejl, kommer til en side hvor jeg skal trykke tilbage, får en fejlside frem... webside udløbet - der mistetede i det salg
  • Vælger GIRO... bekræfter - hvorfor får jeg ikke en side med ordrebekræftelse frem her? Er vist meget almindeligt man gør det. Slet gerne lige min ordre 304956 på for 26.000 kr. blæk.
  • Tilmelding til nyhedsbrev, http://www.ink-house.dk/inkhouse/newsletter.jsp - fortæl dog lidt mere om hvorfor man skal tilmelde sig, lidt for kedeligt det der.
  • Måske smide jeres kontaktoplysninger ind under kontakt.
  • Sælger i kun til firmaer? Siden I også kræver firmanavn under kontakt.

Det var vist lige det. 

Ellers meget fin biks.... held og lykke med den.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg syntes faktisk at hjemmesiden, er rigtig funktionel, men til gengæld lidt kedelig at se på. Jeg kan godt se, at det måske kan være svært at gøre blækpatroner rigtig interessante, men måske man skulle vise nogle mennesker på forsiden eller noget helt andet som får ens tanker hen på et køb..? Farver og design siger bare meget og giver en lyst til at komme igen. Big Smile

Mange hilsner 

Line Ganderup Bruun / www.celice.dk

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes Du/I skylder brugeren at fortælle hvad konskekvensen af at bruge genfyldte blækpatroner og selv at fylde dem op. Der er altså en markant forøget risiko for at de går i stykker og ødelægger printeren.

Derudover er jeg ikke sikker på du må vise billeder af originale patroner når du kalder dem uoriginale og fabriksfyldte.

Se desuden lidt om forskelle på kvalitet her:
http://h41139.www4.hp.com/reliability/hho/dk/da/

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Tak for den grundige gennemgang og konstruktive kritik, vi kan helt sikkert brug de fleste punkter.

/Lars

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Også en tak til i andre som tog jer tid til at kigge og kommenter siden.

/Lars

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)