Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis markedsføringsrådgivning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg lagde lige mærke til en reklame her på Amino fra Baron & Company hvor der bliver tilbudt gratis markedsføringsrådgivning til iværksættere. Linket førte over til http://www.baron-company.dk/ivarksatter.htm
 
"I samarbejde med ASE, A-kassen for selvstændige, yder vi gratis markedsføringsrådgivning til nystartede selvstændige og dem, der påtænker at starte egen virksomhed. Du finder os en gang om måneden på nedenstående adresse, hvor der også er gratis rådgivning indenfor områderne - Told & Skat, Advokat, Revisor, Virksomhedsudvikling, fagforening/A-kasse mv."
 
Nu kender jeg ikke selv Baron & Company så jeg skal ikke udtale mig om kvaliteten af den gratis rådgivning, men det virker da til at være et godt tilbud 
 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg kender Baron & Company for noget særdeles positivt. Vi har brugt Baronen og gør det stadig som et super professionelt og dygtigt reklamebureau.

Det bliver jo ikke ved med at være gratis, og når regningen skal skrives er prisen absolut rimelig.

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

13/2-2006

Brugernavn:

 
 
BARON & COMPANY

Rang:

Klemmesamler af 2. grad

Bruger id:

749

De er medlemmer af amino.dk - så de gi''r vel yderlige rabat på den gratis prøvetime
 
Fra København
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 138
Fra  BARON & COMPANY reklamebureau, effektiv markedsføring i København Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
De er medlemmer af amino.dk - så de gi''r vel yderlige rabat på den gratis prøvetime
STATEMENT.DK
Danish by Coincidence
www.statement.dk
 
 
Allright  - stærkt presset af STATEMENT gi''r vi hele 100% rabat på den gratis rådgivning - jeg må se at få lavet mig et visitkort med gavebodsindehaver ...
 

Masser af venlige hilsner
Søren Baron Rom, BARON & COMPANY reklamebureau, Rådhuspladsen 77, Kbh.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)