Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er jeg vist ved at være klar til en vurdering...

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odder
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej, jeg er lige gået online med mit lille projekt, som efterhånden har været i udvikling gennem de sidste 6 måneder. Jeg er nu kommet så langt at jeg godt kunne bruge lidt feedback på projektet.

I øjeblikket er jeg ved at fylde siden med produkter, så tag dig ikke af at der mangler 1 produktbillede eller 2.

Se webshoppen på http://www.trendclub.dk/

Jeg vil selvfølgelig gerne høre førstehåndsindtryk.

Hvordan vurderer du navigationen?

Farver?

Opsætning?

Produktbillederne? Er de ok?

Hvad er godt? (HeheStick out tongue, hvis du synes der er noget der er godt) 

Hvad kan der generelt gøres bedre?

 Jeg takker på forhånd for både positiv og negativ kritik... Smile

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en flot webshop. Kan også godt lide dit logo. Tillykke med detParty!!!

Du kan nok regne med mig som kunde!


Mvh

Umut Ucler

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Odder
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen jeg takker for dine ord... Logoet var lidt af en udfordring og jeg brugte måske også alt for meget krudt på at vælge det, hvor jeg måske kunne have disponeret tiden anderledes. Du kigger selvfølgelig bare forbi shoppen, når du mangler accessoriesCool

Hvis der er andre der vil byde ind (også gerne med noget mindre positivt,) så vil det være til stor hjælp for mig.

Se shoppen på: www.TrendClub.dk og lad mig få kortene på bordet.

Mvh. Alexander

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Trendclub

 Det er en flot webshop i har fået lavet. Jeg har gennemgået shoppen i et 4 min. screencast.

I screencastet glemte jeg at kommenterer på menubjælken og footer bjælken. Jeg syntet det ødelægger noget af indtrykket af shoppen når i lader bjælkerne går helt ud til siden, specielt når man har en høj opløsning ser det noget malplaceret ud. I kunne evt. ramme hele indholdsområdet ind med en vertikal streg, evt. tonet lidt ud, så en dybde effekt opnås.

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med shoppen!

Jeg synes den er rigtig flot, og har ikke noget ris der ikke er kommet på bordet.

Held og lykke med den! Smile 

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Tilmeldt 21. Nov 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

 Super fed side :) og held og lykke i fremtiden.

er specielt vild med dine billeder, synes de er rigtig flotte,

 må man spørge hvordan har du taget dem ?

 

Mvh Sebastian

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Også et stort tillykke fra mig med den flotte shop Big Smile

Det eneste jeg har at sige, som ikke er blevet nævnt, er jeres side titler, der måske ikke er så SEO venlige, fx hedder forsiden bare "Forsiden" Denne kunne med fordel hedde "Trendclub, accesories til den smarte fyr" eller noget i den duer...

 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot enkel webshop. Rigtig lækkert arbejde.

Også gør det selvfølgelig ikke noget vi er i samme branche. Altid dejligt med en spiller til på markedet :-)

Held & lykke !

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone71:

Også et stort tillykke fra mig med den flotte shop Big Smile

Det eneste jeg har at sige, som ikke er blevet nævnt, er jeres side titler, der måske ikke er så SEO venlige, fx hedder forsiden bare "Forsiden" Denne kunne med fordel hedde "Trendclub, accesories til den smarte fyr" eller noget i den duer...

 

Jeg kabrer lige tråden et øjeblik. Embarrassed Lone du siger nogle kloge ting om SEO-venlighed. Kan jeg lokke dig til at forklare lidt mere? Jeg kan godt se formålet med at ændre titlerne, men er det også vigtig for titlerne på undersiderne?

 

Til Trendclub,

Stort Tillykke med hjemmesiden - jeg synes, at den ser både proff og indbydende ud. Og undskyld at jeg snuppede din tråd Angel

/skou

Fra Odder
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft enorme problemer med billederne til at begynde med. Det resulterede i at jeg købte en cubelight ved obt.dk + en tungstenslampe. Det har faktisk løst mine problemer. Jeg var heller ikke helt skarp i indstilling af kamera osv., så jeg kontaktede ham og spurgte hvad jeg skulle gøre for at få kameraet til at makke ret.

Jeg har brugt unødvendige TIMER på at redigere billeder inden jeg købte fotoudstyret.

Skulle der være en enkelt dum skygge som har drillet, fjerner jeg den i photoshop med "gør-lysere-værktøjet." Jeg skyder rigtig mange billeder af det samme produkt - så er man næsten altid sikker på at finde det perfekte imellem. Det sværeste er at fotografere hvid på hvid... Det driller stadig!

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)