Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er jeg vist ved at være klar til en vurdering...

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odder
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da helt op. Det var ellers en lækker anmeldelse!Big Smile Jeg sender fluks en mail til min administrator, så vi kan få rettet nogle af fejlene.

Tusind tak til jer alle, virkelig en super hjælp!

 Mvh. Alexander

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

skou:

Lone71:

Også et stort tillykke fra mig med den flotte shop Big Smile

Det eneste jeg har at sige, som ikke er blevet nævnt, er jeres side titler, der måske ikke er så SEO venlige, fx hedder forsiden bare "Forsiden" Denne kunne med fordel hedde "Trendclub, accesories til den smarte fyr" eller noget i den duer...

 

Jeg kabrer lige tråden et øjeblik. Embarrassed Lone du siger nogle kloge ting om SEO-venlighed. Kan jeg lokke dig til at forklare lidt mere? Jeg kan godt se formålet med at ændre titlerne, men er det også vigtig for titlerne på undersiderne?

Jeg er ikke den største SEO-haj, det lader jeg andre om, men mener bestemt, at siderne skal have unikke titler, der beskriver, hvad den pågældende side, omhandler.... 

 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Trendclub.dk:
Hvis der er andre der vil byde ind (også gerne med noget mindre positivt,) så vil det være til stor hjælp for mig.


Når du ligefrem tigger om at få hård kritik så skal jeg da også give dig det :)

1. Skynd dig at få skiftet dine titler ud hvis du vil have nogle besøgende igennem google og lign - En ting er at de ikke er særlig SEO venlige noget andet er at når du bliver listet i googles resultater så vil der stå som overskrift: forsiden, eller: vis kurv, eller vis varegruppe - Ville du nogensinde klikke dig ind på sådan et link? Det tiltaler ikke dine kommende kunder.

2. Jeg er meget forvirret over der er 2 funktioner - en til at købe varen og en til at ligge den i kurven, jeg har luret forskellen - men jeg tror bare den skaber langt mere forvirring end den gavner noget som helst. - Jeg blev ihvertfald en smule forvirret og måtte klikke på begge for lige at gennemskue funktionaliteten.

3. Hvorfor ligger den ikke varen sammen når man bestiller 2 af den samme vare, når du nu alligevel har vist et antal felt i kurven?

4. Når jeg har 1 vare i kurven af et produkt, så skal jeg klikke på det lille minus 2 gange for at produktet forsvinder?  Derudover kunne du godt køre +/- lidt pænere.

5. Når man søger efter et produkt, klikker ind på det vælger funktionen: Læg i kurv - så ryger man tilbage til en oversigt over alle dine produkter? Det er vel ikke hensigtsmæssigt, enten skal man blive stående på det pågældende produkt, og ellers ryge tilbage til den søgning man foretog.

6. Der skal større fokus på du modtager dankort, det står lidt og flyver oppe i toppen og føler sig ganske alene - Få ligeledes gjort det muligt at betale med visa, mastercart, visa electron etc - Jeg vil i bedste Thorborg stil væde med at det kan forøge din konverteringsrate betydeligt.

7. Hvorfor skal jeg være bruger? Hvad indebærer det? Er det farligt? Hvorfor ikke lade det være en ekstra mulighed for de brugere der skulle have lyst til at få en konto - 90-95% vil alligevel aldrig nogensinde gøre brug af den, og du skræmmer helt sikkert nogle væk ved at der skal oprettes noget kodeord af en art uden rigtig at fortælle hvad det bruges til.

8. "Denne bestilling skal leveres som en gave" - aktivere automatisk send til anden adresse feltet, og det får mig til at tænke - kan jeg ikke bare få den pakket ind og sendt til mig? Pakke de mon gaven ind hvis den bliver sendt direkte eller hvordan forgår det lige? Jeg savner lidt mere oplysning omkring det punkt, især fordi den er formuleret anderledes end man normalt ser i webshops - Her kan man som regel vælge om gaven skal pakkes ind eller ej.

9. Alle ordrer over 500 sendes fragtfrit - Dejligt tilbud, men min ordre er under 500? hvad skal jeg mon betale - jeg skal ret langt i betalingsforløbet før jeg overhovedet finder ud af det. Vis det allerede i indkøbskurven så kunderne ikke bliver overrasket af ubehagelige meromkostninger når de skal til at betale.

10. Jeg bliver altid lidt skeptisk når der ikke er noget telefonnummer man kan ringe til, så det ville jeg klart se som en fordel at sætte på shoppen - uden at vide hvor mange der ville ringe, vil det skabe en tryghed hos de besøgende at man faktisk har mulighed for at kontakte selskabet.

11. Nå nu kan du vidst ikke holde til mere :) Alt i alt er du sluppet rigtig godt afsted med din shopløsning.

Håber kritikken kunnne bruges.
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)