Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.nordicmatch.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg har tidligere skrevet et indlæg mht. feedback, men bare et forkert sted her på amino.

Min partner og jeg er blevet selvstændige(endelig). Vi har arbejdet hårdt og det ser ud til at gå rigtig godt.

Vores hjemmeside er blevet færdigt, det er blevet præcis som vi ville have det, nemt og overskueligt.
Nu er spørgsmålet bare, hvad synes I?

Vi har oplevet at billederne på vores side vises i et meget større format på andre computere end vores, vi har arbejdet på det og problemet skulle være løst, men hvis I falder over problemet må i meget gerne melde tilbage.

På forhånd tak

Mvh. Umut Ucler

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Umut

 Generelt syntes jeg at jeres site er rigtig god. Let og overskuelig - og samtidig harmonisk.Specielt kan jeg godt lide jeres måde at boxe de forskellige elementer ind.

 Der er selvfølgelig en række ting der springer mig i øjnene. 

Specielt syntes jeg at valg af font er meget uhensigtmæssigt (Eras Medium ITC,Arial,Helvetica) - det er rigtig svært at læse og står gnidret, og da der er  relativ megen tekst er det vigtigt hvis I vil holde brugeren på sitet.

Af mindre detaljer vil jeg nævne i flæng:
Manglende  mouseover tekst på næsten alle links
Manglende mouserover effekt (Hand) på jeres søge ikon
I jobsøger afsnittet, er der et link på forsiden (jobprofil), der går for langt ud
I virksomhed afsnittet, er jeg lidt forviret omkring den teaser der er neders til højre. Når man klikker på den så er det ikke altid at det virker lidt efter hensigten. Lidt svært at forklarer, prøv at klikke på den nogle gange - det virker som om at den ikke skifter efter hensigten.
Ligeleds i virksomhed afsnittet, er der ikke konsekvens på linket opret virksomhedsbruger - den har ikke samme mouseover effekt som de andre links

Jeg kan se at I har outsourcing som mulighed - har i planer om at tage IT ind under dette ligeså?

Held og lykke med det.

  

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar rené!

Jeg kan ikke forstå hvad du mener med følgende

ArosIT:
I jobsøger afsnittet, er der et link på forsiden (jobprofil), der går for langt ud
I virksomhed afsnittet, er jeg lidt forviret omkring den teaser der er neders til højre. Når man klikker på den så er det ikke altid at det virker lidt efter hensigten. Lidt svært at forklarer, prøv at klikke på den nogle gange - det virker som om at den ikke skifter efter hensigten.

Til spørgsmålet mht. outsourcing ville jeg spørge dig om hvad du mener med det?

 

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg sidder i disse dage og leder efter en lagermand, så jeg er potentiel kunde hos jer. Men synes disse "købe" billeder for siden til at fremstå amatør-agtigt. Jeg synes i har virkelig mange områder, er I virkelig eksperter på alle disse områder og har I levere vikar til alle disse typer jobs? Når jeg tjekker jer på f.eks. de gule sider findes I ikke på den oplyste adresse og telefonnumre henviser til et andet firmanavn. Det er en om'er! Jeg synes ikke at I fremstår seriøse nok, efter at have været rundt på siden. Det kunne f.eks. være fedt med billeder af medarbejderne eller lignende, så jeg bedre får en følelse af at firmaet virkelig findes...
Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej NordicMatch

Det er også lidt svært at forklare tekstuelt, så jeg har lavet et screencast over de områder der er usikkerhed omkring.

Ang. outsourcing af IT. I har jo nævnt outsourcing på skat, løn mm. Det kunne jo også være outsource af IT-drift og IT-udvikling/support, hvor i laver underkontrakter med andre virksomheder, hvis I ikke selv har den fornødne kompetance.

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Brian.

Først og fremmest havde jeg ikke set problemet med de gule sider, sagen er at vores teleselskab som opdaterer de gule sider ikke har fået det gjort endnu. Vi skiftede firmanavn og adresse pga. interne problemer mht. til ejerskab. Dette medførte at vi blev splittet op og fik et nyt navn og adresse, da der blev gjort krav til det gamle navn VikarNu. Tak for at du tjekkede det, har fået løst problemet og det skulle meget gerne blive ændret ved næste opdatering.

Mht. vores mange områder, ser jeg det for det første ikke som "mange", men det er smag og behag. I bund og grund er disse forskellige services det samme. Det der gør disse forskellige services forskellige, er selve måden en virksomhed lejer/køber en medarbejder på. Men der er ikke forskel på vores måde at finde medarbejderer på, det er den samme hele vejen igennem og der vil jeg gerne påstå, at vi er eksperter på det område.

Til det med "købe" billeder forstår jeg ikke helt hvad du mener. Tilgængæld har vi besluttet at vi ikke vil bruge billeder af vores medarbejdere af forskellige årsager.

 Tak for din feedback. Hvis du skulle ombestemme dig mht. en lagermand, er du velkommen til at kontakte os til en nærmere samtale.

Mvh. Umut Ucler

Go' weekend

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv at se billederne på f.eks. http://www.moment.dk/ Billederne ser for mig mere ægte ud... "NordicMatch er én af de hurtigst voksende virksomheder inden for rekruttering af nye medarbejdere." Hvem har udråbt jer til en af de hurtigst voksende ? Det lyder altså forkert, hvis firmaet er helt nyt...
Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

ArosIT:

 Hej NordicMatch

Det er også lidt svært at forklare tekstuelt, så jeg har lavet et screencast over de områder der er usikkerhed omkring.

Ang. outsourcing af IT. I har jo nævnt outsourcing på skat, løn mm. Det kunne jo også være outsource af IT-drift og IT-udvikling/support, hvor i laver underkontrakter med andre virksomheder, hvis I ikke selv har den fornødne kompetance.

Tak for din hjælp/screencast.

Jeg får min webdesigner til kigge på det!

Det vi mener med outsourcing er, at man som virksomhed fuldstændig overlader sine medarbejdere til os dvs. Vi står for at finde nye medarbejdere, udbetale løn, finde en erstatning i tilfælde af sygdomme, dække med en ny medarbejder i tilfælde af orlov. I bund og grund betyder det at virksomheden faktisk ikke skal bekymre sig om sine medarbejdere mht. lønninger og sygdomme etc.
F. eks. har (så vidt jeg husker) Tele2 fuldstændig overladt deres kundeservice til et andet firma.

 Mvh. Umut Ucler

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt se hvad du mener med billederne. Det ser bedre ud, lidt mere personligt men vores billeder er hvad vi lige kunne få og havde råd til. En fotograf er sat på sagen, men indtil videre kører vi med disse billeder.

Til citatet "NordicMatch er én af de hurtigst voksende virksomheder inden for rekruttering af nye medarbejdere", må jeg give dig ret. Har diskuteret det med min partner før, men nu bliver det rettet.

Mange tak for din feedback. Det har været en stor hjælp! 

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Umut,

Jeg synes jeres side er rigtig flot mht det grafiske, den er behagelig at se på, og det er altid et rigtig godt sted at starte. Jeg tror I vil kunne have glæde af at finpudse siden lidt - især mht teksterne (som også andre er inde på), men generelt synes jeg, at det er en flot side.

Jeg tror sagtens I kan blive endnu skarpere med at formulere jeres profil overfor både virksmheder og jobsøgere, mig bekendt er vikarbureau-branchen et meget stærkt konkurrencepræget marked, så det er vigtigt at I gør meget ud af, hvad det er der gør NordicMatch til noget helt specielt (kvalitetstjek lyder faktisk meget af kontrol, og det tænder vikarer nok ikke på; der er fx "opfølgning på gensidig trivsel" nok bedre - dårlig formulering men budskabet tror jeg holder!).

Håber du kunne bruge lidt af min feedback og så i øvrigt god vind derude ;o)

MVH
Steen O.

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)