Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kontakter til brugt it udstyr søges

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har op til flere gange set folk på Usenet (http://www.usenet.dk/) i markedsgrupperne, der har solgt større partier af brugte computere, til overs fra deres arbejdsplads efter en opgradering.

Der er typisk tale om pallevis af maskiner, dog rippet for væsentlige værdier såsom harddisk/ram.
Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Jeg vil hører, om du evt. ville være interesseret i et samarbejde?
 
Jeg kan tilbyde en sikker sletning af harddiskene (hvem husker ikke PFA situationen [:0]), metoden vi anvender er godkendt af Det amerikanske forsvarsministerium, den tyske hær samt den tyske stat til sikker sletning af information på deres diske. Vi kan evt. tilbyde dig, at de maskiner vi får ind til sletning kan overgå til dig efter sletningen, mod at vi fx. står for sletningen af information på dem du får ind?
Der gives kvittering på hver sletning der viser tidspunkt, hvordan sletning har fundet sted, hvilken metode der er anvendt o.s.v.
Men lad mig høre, om du kan være interesseret, så kan vi prøve at finde et samarbejdsform der passer begge parter bedst. 
 
Venligst
Johnny
 
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Se det lyder som en god plan.. gider du smide en mail til brian@knudsen.tdcadsl.dk

mvh
Brian Knudsen
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja men der er ikke meget ved at modtage 150 - 300 maskiner hvor man skal til at finde ud af om der er ram og diske i maskinerne.. Desuden vil jeg holde på at det tools der findes til at slette data så diskene kan genbruges er effektiv nok til at man ikke behøves fjerne diskene fra klient maskinerne.
Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er der sendt en mail.
 
Ville selvfølgelig hører om en maskine havde din interesse, før jeg afsendte en maskine til dig.
Ingen grund til at sende dig maskiner du ikke kan komme af med.
 
Mht. til hvordan med sletningen af info''en. Der er flere måder vi kan gøre det på, diskene behøves ikke fjernes fra maskinen. Men lad os snakke om det, hvis vi finder ud af noget.
 
/Johnny
 
 

 

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder fornuftigt..

mvh
Brian
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)