Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med gamle ordre i prestashop!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg SØ
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 75
Fra  Bosslife.dk Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folks,

Jeg har et lille problem i min webshop

Da webshoppen var under opbygning, lavede jeg selvfølgelig nogle testkøb. Da det ikke er muligt, at slette en ordre i prestashop, har jeg valgt, bare at annullere alle de testkøb som jeg foretog dengang. 

Det giver så et problem nu. Når folk går ind og laver en ordre, så bliver ordrenummeret for deres nye ordre det samme som en af mine testkøb, og de får beskeden, at ordren er annulleret, samtidig med, at der under deres oversigt, står de adresseoplysninger som jeg har indtastet under mine testkøb. 

Hvordan får jeg det ændret? Prestashop skulle jo gerne køre videre fra det nummer jeg er kommet til, og ikke bare smide den nye ordre ind under et gammelt ordrenummer?

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Den burde jo bare køre videre, men alternativt kan du hente modulet delete orders free

Der kan du slette dine ordrer. Grunden du at du normalt ikke kan slette dine ordre er vist noget med at du ikke må slette en ordre? Men er det testordrer er der intet problem i det :)

Fra Aalborg SØ
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 75
Fra  Bosslife.dk Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det burde den nemlig. En kunde har lige lagt en ordre, og den har fået ordre ID 26, og det ID er i forvejene brugt til et testkøb. Meget mærkeligt :)

Fra Aalborg SØ
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 75
Fra  Bosslife.dk Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg sletter en ordre med det modul, så er ordren stadig at finde under ordrelisten :/

Fra Aalborg SØ
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 75
Fra  Bosslife.dk Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle bare downloade den rigtige version ;).

Tak for hjælpen. Jeg håber, at det løser problemet!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)