Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan det gøres bedre.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Apr 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gøre det kort og overskueligt. Jeg har været ansat i en butik i 11 mdr. Butikken er frachise koncept. Vi har i den tid jeg har været ansat haft rigtig kraftig vækst i butikken. Det har motiveret mig og givet mig et kæmpe drive. Tænker hele tiden hvordan vi bliver bedre, chefen er dog meget demotiverende. Laver mange små fejl, når man gør opmærksom på det er han ret hurtig til at pointere at han er chefen. Jeg sidder tit og skriver på en forretnings plan hvordan det kan drives bedre. Min tanker går på om jeg skal gå uden om chefen og gøre hovedkontoret opmærksom på at der er krise, ellers tror jeg snart jeg mister det drive jeg ligger for dagen nu. Men mangler en leder der kan motivere og lede sine medarbejdere. Jeg har gjort det lidt hvor jeg fik at vide at jeg skulle tænke over hvad vi kunne gøre bedre inden jeg kontakter nogen, ser frem til jeres ideer og forslag.

Thorning

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

At gå bag om ryggenpå din chef vil da være noget så usmageligt, og fortælle hovedkontoret der er krise? Du har lige skrevet der er forrygende vækst.

Hvorfor fremlægger du ikke dine ideer med chefen i stedet (og ikke kommentere hans små fejl) det kunne være han Ville se på det med en mere positiv fremgangsmåde. det er jo heller ikke sikkert du ved alt om alt og derfor synes din chef du er irriterende når du blander dig, det ville jeg ihvertfald hvis en ansat konstant kommentere mine småfejl.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)