Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.completesoftware.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 25. Jul 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har en holdning, hører vi gerne din konstruktive kritik udseendet på vores web site www.completesoftware.dk. Vi er en software virksomhed der udvikler og sælger egne standardløsninger. På siden findes primært produktinformationer, mulighed for download af trial versioner og køb af softwaren.

Vi prøver "så godt vi kan" men er ikke web-designere/grafikere. Vi ønsker naturligvis et top professionelt site så har du kritik, bud på hvordan vi kan gribe det an, oplæg til grafisk snit mv. er du meget velkommen.

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Puha, den er svær. 

Det er nogle spændende produkter I har, når man kikke lidt nærmere på dem.

Nu kunne jeg godt gå ind og kommenterer de enkelte elementer på jeres website, men der er så mange ting der skal bringes i orden, så mit forslag til jer er at starte forfra og få sat en designer på opgaven, med fokus på at skabe jer en klar identitet og give jeres udemærkede produkter den fokus de fortjener. I skal selvfølgelig tage udgangspunkt i de overvejelser I har omkring jeres produkt, virksomhed m.m, men som sagt er mit råd til Jer at I bør starte forfra, det vil give et langt bedre (og billigere) resultat i den sidste ende, end at skulle rette op på noget der ikke fungerer.

Held og lykke med det. 

 

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, 340 fejl hos W3C...... bare på forsiden... det må vist være en ommer Huh?

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone, det siger vel ikke ret meget om sidens udseende?

~
Anja

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:

Lone, det siger vel ikke ret meget om sidens udseende?

~
Anja

Jo det gør det faktisk. For med så mange fejl, vil siden næppe se ens ud i alle slags browsere. Hvis man overholder W3C standarden, har man størst chance for at siden bliver præsenteret ens i både IE, Firefox, Safari, Opera osv.

Et nyttigt værktøj til at finde ud det med er Browsershots.org's værktøj. Fx. der deres side sådan ud i de forskellige browsere:
http://browsershots.org/http://www.completesoftware.dk/

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis, fik vist ikke formuleret det så godt Tongue Tied

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu véd jeg ikke, om det er noget, I har udviklet specielt til formålet, men...:

Jeg synes altså, at jeg har set jeres logo før - med et andet firmanavn bag.

Uanset om jeg husker forkert eller ej, så kan jeg ikke forstå de signaler, i forsøger at sende med logoet. Hvis det er en option, så få lige lavet det om.

Sidens overordnede udseende får mig desværre også til at tænke på en af de sider, der drager nytte af, at folk staver forkert i domænenavnet. Altså et google-spam-domæne. Det er lidt upersonligt i mine øjne.

Prøv evt. i stedet for et billede af jeres bygning, at have et billede af jeres direktør/ejer/andet, der kan signalere lidt personlighed. Selvom du er i en teknisk branche, så er det stadigvæk mennesker, der skal beslutte sig for at købe dit produkt.

 

Vh

Peter 

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)