Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på jobforum

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Så er tiden snart kommet, hvor jobforum.dk går i luften for alvor. I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad I synes om sitet - det grafiske, opbygningen og funktionaliteter mv.

Sitet er 3-delt og er for det første ment som et omdrejningspunkt for ansatte eller jobløse, der ønsker at videreudvikle sig - enten i deres nuværende job eller manglen på samme, eller ved at skifte job/opnå ansættelse. For det andet er sitet ment som et sted, hvor virksomheder kan gøre deres hoser grønne overfor potentielle nye medarbejdere (employer branding), ved at have en virksomhedsprofil (der fungerer som en forlængelse af virksomhedens egen hjemmeside) med en kort indføring i, hvordan det er at være ansat i lige netop XX virksomhed. For det tredie er sitet et nyhedssite, hvor artikler løbende tager emner op, som vedrører det danske arbejdsmarked og jobforhold - det er ideen at gå meget tæt på arbejdsmarkedsaktørerne, bl.a. med interviews af nøglepersoner mv. Brugerne af sitet har derefter muliughed for, at kommentere artikler og på den måde involvere sig i debatten (sitet bliver senere udbygget med blogfunktion oa.).

Der er altså ikke tale om endnu en "sminket database" der bare skal udspyde en masse jobannoncer. Derfor er tilgangen til ledige jobs indrettet således, at man først finder den virksomhed man "tænder på", og dernæst ser, om der skulle være en ledig stilling.

Iden kan findes her:
www.jobforum.dk/index2.php

Jeg glæder mig til at høre jeres feedback og på forhånd tak for hjælpen ;o)

MVH
Steen O.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vær opmærksom på, at sitet er lagt på et midlertidig side, og at det måske er lidt bøvlet at manøvrere på siden (brug frem/tilbage).

VH
Steen O.

www.jobforum.dk/index2.php

 

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steen O.

Tillykke med din nye side.

Efter et kort kig rundt på siden, synes jeg at den virker meget brugervenlig, men der skal også noget til at hamle op med jobnet. Jeg er dog lidt i tvivl om jeres valg af baggrundsfarve, den virker meget dominerende.

Ellers en fin og overskuelig side.

/skou

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Skou.

Tak for dine kommentarer - du har ret i, at baggrundsfarven er meget dominerende, men det er faktisk den der virkede mest overbevisende ;o) (blå = seriøsitet, objektivitet, professionalisme med et "business-twist!).

Jeg kan også forstå du har en forkærlighed for jobnet, men i den sammenligning er det ikke lige den banehalvdel vi forsøger at spille bold på. Jeg kunne dog godt tænke mig at høre, hvad det var ved lige netop jobnet, da fandt var tiltalende (for at komme hele vejen rundt).

Tak for dit input
Mvh
Steen O.

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steen O.

Jeg tror såmen ikke, at jeg har nogen særlig forkærlighed for jobnet (jeg kan komme i tanker om store fejl og mangler). Som tidligere job- og virksomhedskonsulent, har jeg dog indtryk af, at virksomhedsejerne sværger til jobnet. Jeg ved ikke helt hvordan det er lykkedes (det tidligere) AF, at sælge det til virksomhederne, men jobnet er et meget udbredt værktøj

Derudover er det også jobnet, som alle ledige på kontanthjælp og arbejdsløshedsdagpenge skal lade sig registrere i. Så det jeg mener er egentlig, at I virkelig skal ud og profilere Jer.

Når det er sagt, så glæder jeg mig da til at følge med I jeres udvikling. Skulle I, af og til, få brug for at se tingene fra en anden vinkel, er I velkommen til at kontakte mig.

/skou

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)