Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop med salg af designerlamper

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Solbjerg
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Tak for jeres kommentarer. Det er enormt værdifuldt at høre fra jer ift. www.rifraf.dk

Der er helt klart et problem ift. kvaliteten af billederne. Det skyldes formentlig at en del af billederne er i gif format - ikke jpg. Det må jeg absolut gøre noget ved.

Der er også noget bøvl ift. Firefox. Også er der noget ift. lagerstatus. Pt. har jeg ændret det til tekst på forsiden (leveringstid: 2-4 dage). Hvad synes i om det - eller er røde og grønne prikker bedre?

Det med at siden mangler liv - er der også andre der har den oplevelse? Jeg har holdt at det flashgejl væk fra siden med vilje mhp. at gøre siden så tilgængelig som mulig - men er det et dårligt valg?

Der er en kommentar ift. billedet der benyttes på:  http://www.rifraf.dk/about_us.html Mangler det originalitet som en fremfører? Jeg er umiddelbart tilfreds - men alt kan jo blive bedre ...

Det med musik på sites er jeg ikke så vild med - generelt finder jeg der er en risiko for at irritere kunden. Det vil jeg jo helst ikke. Jeg vil dog gerne medgive at det i visse tilfælde kan være en fordel - men måske bare ikke lige i sådan en webshop som rifraf.

"Noget jeg lige studsede over, det logo der er i ens browser ved fanebladet, det kan jeg ikke finde nogle steder på siden? Virker lidt wierd. "

Leaner - Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med ovenstående - vil du uddybe det lidt?

Billederne har jeg fra producenterene. Det er helt klart en fordel at have gode distributører - de kan både hjælpe en ift. reklamationer samt ift. produktinfo.

Til ArosIT - mange tak for feedbacken. Fedt at du lavede en lille video. Mange tak.

Andre kommentarer til www.rifraf.dk

mvh

Sven-Erik

 

 

 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

 det var da en sjov ting, det screencast... det havde jeg ikke set før, at man på den måde går ind og "evaluerer" eller anmelder et website... 

men en flot hjemmeside, det skal du have... men billedeviseren bliver lidt for langsom en gang imellem, at den skal stå og blive større og mindre kan godt irritere mig en smule...  

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignBolig:

Der er også noget bøvl ift. Firefox. Også er der noget ift. lagerstatus. Pt. har jeg ændret det til tekst på forsiden (leveringstid: 2-4 dage). Hvad synes i om det - eller er røde og grønne prikker bedre?

Røde prikker er som at skyde sig selv i foden, det hemmer salg. Så er det meget bedre bare at have leveringtiden stående :-)

Fra Herning
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sven-Erik

Nu har jeg kun haft tid til at se på det rent grafiske og på nær nogle småting, der allerede er nævnt, er det en flot og gennemført web-shop i kører! 

Du skriver, at du har undgået "flashgejl" for at gøre siden så tilgængelig som muligt. For år tilbage, kunne jeg sagtens støtte din holdning og valg, men efterhånden taler statistikken for en holdningsændring!

Adobe, der producerer den Flash-afspiller folk benytter i deres internetbrowsere, viser i deres statistik fra september 2007, at hele 99,2 % af internetbrugerne i Europa (målt i Tyskland, England og Frankrig) har Adobe Flash player version 7 installeret. Lidt færre har version 8 (98.2%) mens lidt færre igen har version 9 (93.7%).

Det betyder altså, at majoriteten af internetbrugerne uden problemer vil kunne se indhold udviklet i Flash. Det er en forsvindende lille del, der ikke kan se Flash elementerne.

Om du skal bruge Flash eller ej vil jeg ikke argumentere for eller imod, men det er vigtigt at man ikke afskriver teknologien fordi man er bange for, at man hægter for mange brugere af.

Det sker simpelthen ikke.

At andre faktorer som brugervenlighedsproblemer og ren og skær forvirring kan være resultatet af forkert brug af Flash er en helt anden snak :)

 

Ovenstående tal er sakset fra følgende statistik: http://www.adobe.com/products/player_census/flashplayer/version_penetration.html

Fra Solbjerg
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Dine tal Esben er overbevisende så det kan være jeg skal overveje lidt flash for at 'løfte' siden lidt.

Jeg så er de røde prikker fjernet. Jeg synes selv det efterlader et lidt bedre indtryk.

Andre kommentarer?

mvh

Sven-Erik

www.rifraf.dk

 

 

Fra Herning
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kom jeg lige hjem til min egen skærm og kan nu se, at der er nogle små misfarvninger omkring bogstaverne i logoet. Det er som om der er nogle lidt lysere nuancer hist og her. Der er en vandret streg over og under selve navnetrækket hvor man ligeledes kan se misfarvningerne.

Jeg har prøvet at sætte to pile på hvor den er gal.

Rifraf

Det er i småtingsafdelingen, men jeg lægger nemt mærke til det. Det kan være at det er en arbejdsskade, at lægge mærke til de mærkeligste og mindste ting :) 

Tilmeldt 27. May 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
DesignBolig:

"Noget jeg lige studsede over, det logo der er i ens browser ved fanebladet, det kan jeg ikke finde nogle steder på siden? Virker lidt wierd. "

Leaner - Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med ovenstående - vil du uddybe det lidt?

 

Her snakker jeg om faviconet på siden, det kan jeg ikke genkende andre steder på siden? Ville være naturligt at have sit logo som favicon..

 

:) 

Fra Solbjerg
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leaner

Du mener den blå blomst formoder jeg. Den er både i nav.baren når du peger med musen i feltet på eks. pendler. Den er desuden i nederste højre hjørne, samt som baggrund (dog kun svagt).

mvh

Sven-Erik May

www.rifraf.dk

Tilmeldt 27. May 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Er den da også.. Den tager jeg på min kappe.. 

Fra Solbjerg
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leaner

 

Det er bare helt ok. Jeg er bare glad for at der er nogen som vil afse tid til kommentarer og feedback på shoppen.

 

/Sven-Erik May

www.rifraf.dk

 

 

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)