Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Zinzino - Skal/skal ikke?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er blevet tilbudt et møde omkring at blive Zinzino-forhandler. Har fundet en gammel tråd om det herinde, men hvad er folks holdninger til det nu?

Skal man blive forhandler eller ej?

Mvh

Michael

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv været forhandler der og det var ganske fint. Er nu kunde der og er meget tilfreds. Du skal vide det er ikke ret mange der kommer til, at lave af det, men udemærket måde at supplere sin indkomst på. 

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ligesom første person til at svare, er jeg også partisk i mit svar. Bare i den modsatte ende. Jeg er ikke fan af mlm. Jeg har prøvet det så skoene har jeg haft på.

Noget du skal tænke over i dine overvejelser er; 1) hvor god en sælger er du? Ingen salg, ingen provision. 2) Kan du sælge til folk udover familie og venner? Noget folk ofte gør når de springer på sådan noget mlm er at henvende sig til deres nærmeste først. Jeg var selv sådan en tåbe, og én nær familien har lavet samme finte. Hun blev ikke populær.

Som sælger for næsten alle mlm-produkter, skal du prøve at overbevise folk om, at dit åbenlyst dyre produkt er såååå meget bedre end de stort set identiske men 10 gange billigere produkter. Jeg siger næsten fordi tupperware fx ikke kommer med pis som deres skåle kurere kræft - et typisk argument for at ens produkt er "åh så godt".

Jeg vil sige lad være. Spar din tid og brug den på noget andet. Hvis du er heldig tjener du måske lidt penge og risikere folk der føler sig snydt, eller som jeg gjorde - spilder en helt masse tid og penge. Mest tid for mig, men der er folk som har prøvet mlm-lykken der har brændt nallerne på det groveste.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

på min arbejdsplads har vi stiftet bekendtskab med Zinzino.

Hold dig fra det.

Produktet er okay, men metoderne er så usle at jeg har svært ved at se man kan holde til at se sig selv i spejlet når man arbejder med det.

Tjen nogle ærlige penge i stedet

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil anbefale du starter som kunde og finder ud af om du overhoved kan lide deres kaffe eller de andre ting du sælger og selv vil bruge det dagligt gennem en periode. Hvis man ikke selv synes man gider det, er der ingen grund til at sælge det og man kan altid opgradere fra kunde til partner senere.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Udmærket produkt, men der findes mange produkter at konkurrere med til et andet prisleje. 

Der findes andre mlm firmaer og mit råd er du undersøger alternativer muligheder først, inden du siger ja. 

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar allesammen, er der flere der vil byde ind?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad tiltaler dig ved konceptet ? 

Er det produkterne ?  

Er det forretningen ?

i begge tilfælde findes der alternativer der i min optik vil give dig bedre vilkår at arbejde ud fra .....

skriv gerne en PM hvis du vil vide hvor Jeg peger hen idag

/ morten

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg kan forstå du er interesseret i at komme i gang med noget network marketing.. Kaffe er et fantastisk produkt at sælge via network marketing, men hvis ikke det er for sent så undersøg lige et firma der hedder Organo Gold, de har lige åbnet op på det skandinaviske marked her 1/5/2015, dvs du vil havde muligheden for at være blandt de første som introducere vores kaffe til de danske forbrugere.. Du skal være velkommen til at skrive eller ringe til mig på 42711911..  Og i modsætning til zinino kræver vores forretning ikke at du køber en maskine som er væsentligt dyre end alle de konkurrende kaffetablet maskine man kan få.. 

Med venlig hilsen

JACOB

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med Keld.

Har selv tidligere arbejdet i ZZ, men er skiftet til andet selskab. Som NM-selskab fejler det bestemt intet, men der findes masser af andre gode produkter og også af bedre kvalitet. Det vigtigste er dog, at du kan stå inde for det, og kan se dig selv i det om 2-3 år også.

Du er velkommen til at smide en PB hvis du vil høre om noget af det andet "derude".. :-)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)