Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop som sælger hårvoks!

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg står og kunne godt bruge lidt feedback på mit nye projekt.

Her er tale om siden www.e-Voks.dk som sælger hårvoksnettet.

Jeg synes selv jeg har været godt omkring alle de vigtige punkter, men lad mig endelig høre om jeg mangler noget!

På forhånd mange tak for jeres kvalificerede indskud :-))

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer,

Spændende med nyt fra dig.

Som altid skyder jeg bare afsted ganske usammenhængende, men håber det kan bruges:

  • Super slogan, det er lige i øjet og det man skal få folk til at tænke.
  • Punktummerne i menuen? Synes jeg personligt ikke er så kønt
  • Hvor er produktkategorier? Troede først længe du kun havde 6 produkter, hvor efter jeg finder noget der ligner kategorier under de seks billeder. Senere finder jeg så ud af at de logoer der er kastet lidt rundt også kan bruges til navigering. Mener du har et form for struktur problem der.
  • Det er svært at læse de tre gode grunde, dårlig kontrast i forhold til baggrund. Skyggerne er overflødelige. Lav det som almindelig font i stedet, så er det også lettere at ændre senere + der er point i seo-bogen.
  • Url'en er jeg, som du ved, ikke helt vilde med. 3 bibilioter ned fra hovedstrukturen - overflødigt.
  • Kan du ikke lave dit vandmærke ldit mere diskret? Synd det skal stå i midten af billederne. Og lav pop billedet med brund baggrund rundt om billedet, så passer det lidt bedre sammen da de effekter på billedet er også er på der.
  • Hvor er købsknapper? Ahh der ... lav en mere længere ned på siden? Det er ikke den måde jeg normalt læser sider på...
  • Der mangler baggrundsfarve under indtastning af leveringsoplysninger, det er ikke til at læse det "tryk her" med rød på den brune baggrund.
  • Hvorfor er fornavn og efternavn i to felter?
  • Hvorfor udfylder den ikke automatisk by ved postnummer?
  • Forsæt knappen er igen lidt godt gemt.
  • Fejl meddelserne er ikke rigtig til at læse.
  • Hvorfor vælger den ikke Danmark som standard?
  • Skritypen på betalingssiden er times new roman, det samme gælder også bunden på alle sider.
  • Som om den lige klipper af teksten på betaingssiden. Altså kort nummer, udløbs dato og kontrolcifre
  • Du skriver "med mellemrum" under kort nummer? Få til at lyde på mig som om man skal indtaste mellemrum også..
  • Når det går galt med at fylde oplsyninger ind, får jeg en fejl side hvor forsæt billedet ikke bliver vist.
  • Irreterer mig jeg ikke får en kvitteringsside når jeg har gennemført bestilling.

Det var lige en hurtig gennemgang - slet venligst min ordre på for 960 kr. voks.

Held & lykke med butikken.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak Kristian for dine tilføjelser til min to-do list! :-))

Url'erne arbejdes der på af en med-Amino.

Jeg ønskede at holde en elegant linie igennem hele siden og må nok erkende at der er et problem mht. kategorierne. Hvordan ville du sætte det op?  - hvis jeg nu ikke ønsker den klassiske menu i hverken høje eller venstre side.

Ordren er slettet Kristian.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Steenbeck:
Jeg ønskede at holde en elegant linie igennem hele siden og må nok erkende at der er et problem mht. kategorierne. Hvordan ville du sætte det op?  - hvis jeg nu ikke ønsker den klassiske menu i hverken høje eller venstre side.

Hej Christoffer

Dette er noget der jævnligt undrer mig og som du måske kan hjælpe mig med:

Hvorfor vil du gerne have en elegant linie gennem siden? Ikke at der er noget galt med noget der er elegant, men vil du være parat til at acceptere at den elegante linie koster dig salg og dermed overskud? Hvis du går efter størst muligt salg burde en A-B split test kunne afgøre hvilken stil der virker bedst på kunderne.

Jeg er enig med Kristian i at Køb knappen er for usynlig.

Mvh Jesper

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Supplere lidt:

Det imagemap holder ikke, google kan ikke se det og du kan lave det med tekst (uden mærkelige skygger) og png grafik du positionere relativt istedet.

Du bruger ikke h1, h2 eller h3 på siden.

Den grønne baggrund på læg i kurv passer vist ikke helt ind i farveskemaet til siden.

Det gør den røde og orange heller ikke :P Whats the point.

Jeg kan ikke lide brun :P (meget subjektivt)

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jørgensen:
Hvorfor vil du gerne have en elegant linie gennem siden? Ikke at der er noget galt med noget der er elegant, men vil du være parat til at acceptere at den elegante linie koster dig salg og dermed overskud? Hvis du går efter størst muligt salg burde en A-B split test kunne afgøre hvilken stil der virker bedst på kunderne.

En elegant og unik linie så den ikke blot minder om de andres på markedet. De fleste butikker er bygget op med et banner, venstre menu og et center table med produkter, billeder etc. - Som Martin skriver i e-pusher er der jo en grund til at mange butikker vælger den opsætning - og at man kun skal gøre det hvis man har en meget god begrundelse. Måske skal jeg smække en venstre menu ind. Synes bare det ville være synd.
Men en A/B splittest er nok en god løsning og afklaring på dette.

Men hvis jeg nu vælger at beholde den som den er nu, altså uden venstre menu - hvor ville du så tro at du fandt kategorierne, bare ved første øjekast? eller vil du stå tilbage som kristian og kun tro der var 6 produkter?

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:
Det imagemap holder ikke, google kan ikke se det og du kan lave det med tekst (uden mærkelige skygger) og png grafik du positionere relativt istedet.

Der står min tekniske kunnen af :-)) Men må jeg vist læse lidt op på lyder det som om.

Ronnikc:
Den grønne baggrund på læg i kurv passer vist ikke helt ind i farveskemaet til siden.
Det gør den røde og orange heller ikke :P Whats the point.

Det var min idé at knapperne skulle signalere "klik her for at komme videre" - "klik her for at gå tilbage" osv. - så jeg fik noget 'call to action' med :-))
Men skal måske laves om.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian & Jesper og andre...

Hvad hvis jeg lavede en løsning med en floating menu ala. den her: http://evoks.dk/test.html

Den skal selvfølgelig designes så den passer til siden.
Må man ikke gå udfra at de fleste computere idag kan køre java?

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg synes det er en overraskende enkel og stilfuld hjemmeside... jeg kan godt lide at det er billeder du bruger som menu-punkter, men de andre har ret, det er google hvis ikke for glad for... 

din bundtekst er helt forkert i min browser.. det skal du vist lige have kigget på... 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Steenbeck:

Hvad hvis jeg lavede en løsning med en floating menu ala. den her: http://evoks.dk/test.html

Den skal selvfølgelig designes så den passer til siden.
Må man ikke gå udfra at de fleste computere idag kan køre java?

Det behøver du slet ikke java til - Du bruger bare CSS og placere den absolut til venstre bund uden for andre flydende containere også kan du jo z-index den hvis det skulle drille. Det er meget nemmere end javascriptet (og google kan jo heller ikke lide java).

Du kan lige få et hurtigt eksempel:

Til css filen:

div.flydendeboks {
 position: absolute;
 bottom: 5px;
 left: 5px;
}

I bunden af din side.

<div id="flydendeboks">
<a href="link her">linktitel her</a><br>
<a href="link her">linktitel her</a><br>
<a href="link her">linktitel her</a><br>
</div>

Thats it...

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)