Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drivr sikrer kvalitet gennem karma

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 15
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Egentlig er vi en logistik virksomhed

”Drivr er egentlig en logistik virksomhed, selvom vi er mest kendt for vores App – sådan beskriver Søren Halskov Nissen sin virksomhed da vi snakker med ham på Skype i sidste uge.

Drivr har lavet et nyt system til taxakørsel som de er godt i gang med at implementere hos de forskellige taxaselskaber i Danmark.

Karma systemet
Systemet sikrer en bedre kvalitet på køreturen – både for chauffør og passager – ved at stille dem til ansvar for deres opførsel på tidligere ture.

”Både chauffør og passager bedømmer deres oplevelse af turen. Vi arbejder med taxacentralerne om at forbedre servicen hvis der opleves mange klager over bestemte chauffører og på samme måde, hvis man som passager har opført sig dårligt gentagne gange, så rammer karma boomerangen næste gang der er travlt en lørdag aften, for chaufførerne kan se bedømmelserne af de kunder der bestiller ture. ”

På den måde højnes kvaliteten og oplevelsen for alle og det sparer samtidig både taxaselskaber og kunder for en masse tid, bøvl og penge.

Lettere for alle
Bruger du Drivr app’en når du skal bestille taxa skal du heller ikke længere tænke på at sidde i lange telefon-køer, vente på ubestemt tid eller betale.

Det hele er klaret med et enkelt klik på din telefon. App’en finder den nærmeste chauffør, fortæller dig hvor lang tid der går før bilen kommer og du betaler helt automatisk for din tur gennem app’en.

Så det eneste du skal tænke på er at opføre dig ordentligt på turen.

Holdet bag Drivr, arbejder lige nu på at udbrede systemet i Danmark men potentialet er klart internationalt og derudover snakker Søren om at de er gået i gang med at se på hvilke andre brancher der kunne nyde godt af et system som det de tilbyder.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)