Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Vodafone connect card??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 
Er der nogen der har erfaring med brug af Vodafone mobile connect card - altså hvor man sætter dette kort i en bærbar pc, og vupti er man online??
 
Er der fuld dækning ligemeget hvor man er henne, priser, er det godt eller skidt??
 
TDC reklamerer med det i øjeblikket, men er der ikke alternativer??
 
Har søgt efter oplysninger men syntes ikke jeg fandt så meget..
 
 
Stones
 
Alternativet til Ude og Hjemme reklamen: Jeg glæder mig til d. 3. april 2006 - for så åbner www.sw-handel.dk =:)) 
 
  
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mener også at 3 har et lignende kort...
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

> Jeg mener også at 3 har et lignende kort...

Jeg har brugt 3''s kort i knap et år og det er noget lort. Da de har bedre dækning end TDC tvivler jeg på det er meget bedre.
 
Udover at det ofte ikke virker, eller at man bliver koblet på det langsomme GPRS istedet for 3G netværket er en ting, men et andet problem jeg har haft med 3 er at de ikke bruger PBS og da jeg rejser meget er det vigtigt for mig at kunne klare betalinger online. Det kan man bare ikke med 3 - de er håbløst gammeldags på det område.
 
Grunden til at jeg oprindeligt valgte en 3G kort var, at jeg ofte ikke kan blive koblet på netværket ude hos kunder. Smart tænkte jeg. Desværre giver det bare ikke så mange "cool-credits", når man efter 5-10 minutters forgæves forsøg på at blive koblet på, må meddele kunden at det bare ikke virker.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)