Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.firmafysioterapeuten.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Fredensborg
Tilmeldt 26. Nov 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Veflinge
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

umiddelbart fint site, føles dog lidt tungt.

Med Venlig hilsen Jens - Jelling.it
Fra Dublin
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

 

Jeg vil også sige den er ret så tung.

 

 

Fra Fredensborg
Tilmeldt 26. Nov 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener I dermed at den er tung at hente ind eller hentyder I til indholder eller opsætningen eller....?

/Peter 

 

Fra Dublin
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Der er som om at når man klikker rundt på den så "lagger" den. Ligemeget hvilken forbindelse man kører med.

altså at hente tingene ned sker ikke med det samme men der går et godt stykke tid. Tid nok til at finde den kedelig 

 

 

Håber det kan hjælpe :)

 

Mvh

 

Victor 

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter

Grundlæggende kan jeg godt lide at sitet er så ren som det er, men efter min mening mangler den identitet og personlighed.

Den er meget business agtig og fanger ikke brugeren, af flere årsager.

Identitet og personlighed
Hvad er det i sælger - er det en time på briksen og sygdomsforebyggelse, eller er det ny energi, entusiasme, livsglæde, frihed og nydelse. Det er sikkert et mix, afhængig af hvad det er for nogle briller man har på. Jeres site skal udstråle noget mere ny energi, entusiasme, livsglæde og nydelse, også selvom jeres målgruppe er virksomheders beslutningstagere (typisk virksomhedsejeren eller en ledende medarbejder), de er jo også dem der skal ligge på briksen. Jeres brugere blive ikke emotionelt berørt!

Hvad kan I så gøre.
Billeder og sammensætning - Den vigtigste side er startsiden, og det er faktisk den der er mindst fængende af jeres sider. Jeres topbanner vækker ingen emotionel reaktion hos mig. Tilgengæld kan jeg godt lige nogle af jeres banner på jeres undersider - eksempelvis et ansigt der smiler, en krop der bliver udsat for en god gang Wellness (hudfarven giver glød), den "grønne" løberen der smiler.

Tekst farver - Jeres farver på fontene er meget business like, prøv at ændre jeres farve skema til noget andet, og se hvordan det virker - tag evt. udgangpunkt i det bannerbilleder i når frem til. Det findes mange værktøjer til dette. Et ganske udemærket er colorblender - det er online og gratis

I skal gøre noget mere ud af startsiden. Eksempelvis kan i under banneret lave nogle flere punch lines, som "Wellness giver arbejdsglæde", eller wellness betaler sig. Man kan også lave noget illustrativt der viser at det rent faktisk kan betale sig at "investerer" i sine medarbejder. Under alle omstændigheder gælder  det om at  fange brugerens opmærksomhed  så de får lyst til at søge videre (AIDA - attension, interest, desire, action)

Jeres tekster mangler generelt en fængende overskrift, og så er de for lange. Tekst skrivning på internettet er en kunst, og personligt har jeg også svært ved at begrænse mig. Hmm. foreksempel denne lange besvarelse Smile. Prøv at arbejde med teksterne, gør dem kortere og lav en fængende overskrift. Alternativt kan man få fat i en tekstforfatter - der er sikkert nogen herinde på Amino, der gerne tilbyder sin hjælp.

Nå, jeg må hellere stoppe nu, inden det bliver en afhandling, frem for et kort indlæg - det kunne jo være at folk mistede interessen Smile

 Held og lykke med sitet

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 26. Nov 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Victor: Ved du tilfældigvis om LOWSRC koden virker for tiden i HTML? Det kunne fixe lagget.

ArosIT: Fremragende svar. Jeg vil straks gå i gang med at ændre.

Fra Dublin
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må ærlig indrømme at det er et forsøg værd :) Bestemt.

mvh

 


Victor.

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Peter

 Takker. Jeg vil vente i spænding for at se hvad du kommer frem til. Skriv endelig når der kommer en opdatering.

 Held og lykke med det.

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 26. Nov 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er siden opdateretSmile

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)