Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ideer til en light og ordentlig template

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

<jeg har en hjemmeside (zorbas.dk og .se) hvor jeg synes at jeg har haft for mange problemer med javascript/former/plugins som ikke kører ordentligt og tænker at finde en ny, ren og light template/theme.

Jeg er ude efter et theme som om passer til catering/restaurant og entertainment. Er der en som har forstand på det og kan anbefale nogle forskellige løsninger?
Jeg bruger nu gravityforms men jeg synes at der er for mange problemer med javascript på min side, det er muligvis templaten som den er galt med i koden et sted efter jeg prøvede at opgradere templaten.

Hvis der er en der har ideer til hvad man kunne gøre vil jeg vikelig sætte pris på det.

vh.leffe

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej leffe

Det er formentlig ikke nødvendigt at sætte et nyt theme op. Et quick fix er at tilføje følgende kode i en custom CSS fil:

.gform_wrapper {
    display: block !important;
}

Hvilken version af jQuery bruger du? Kalder din footer.php funktionen wp_footer()?

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian

Hvis det bare er det så har du gjort mig lykkelig. Der var nemlig noget der gik galt det jeg skulle opdatere temaet og selv om jeg har restoret tilbage til en dato som virkede så er der alligevel noget galt.

Jeg ved ikke hvilken version jeg kører. Hvor kan jeg se det henne?
Jeg har et sted i temaet hvor der allerede er et custom css modul, jeg går ud fra at jeg også kan indsætte koden der?

Jeg ved ikke mht. Footeren. Skal jeg ind i footer. Php for at se det?

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er der, jeg ville sætte det ind. Det kan dog også være, at det er et andet plugin der forårsager problemer. Jeg kan se, at du bruger et plugin til at minify din javascript. Har du prøvet at slå det fra?

Ja, det er i footer.php.

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, har prøvet at slå alle plugin fra og kun aktivere gravityform, men det virkede kun en gang og så ikke efter. Så det er alt for ustabilt og svært at spore for mig. Jeg prøver lige det med css som du nævnte og siger til om det virker.

Det er forresten ikke kun formen det går galt med men også testimonials som heller ikke virker mere som også kører Javascript. Så det er vel noget med Javascriptet eller hvad tror du?

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

7384.footer-php.txt

Ja det ser ud til at footer.php kalder wp_footer. Jeg har lagt det i notepad og vedhæftet det her i tråden.

Jeg har prøvet at lægge css koden ind som du sendte, men det ser ikke ud til at det hjalp.

Gør jeg det forkert eller mangler noget?

Hvor kan jeg se hvilken Jquery version jeg kører? kan ikke se noget omkring det i functions.php.

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du tømt din cache efter du har lagt CSS koden ind?

Du bruger jQuery v1.7.1. Prøv at opdater til den nyeste version. Du kan også prøve at fjerne din jQuery fil fra at at blive minified.

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

ja jeg har tømt cachen og deaktiveret cloudflare, w3 total cache, sg cache.

Det ser ud til at virke når jeg har gjort det. Det tyder på at det måske er cloudflaren.

Har du nogle anbefalinger til hvad jeg burde gøre for at have det hele aktiveret?

w3 total cache kører på auto minify så kan ikke fjerne noget specifikt.

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian

Kan se at du i sin tid hjal med lidt problemer jeg havde.

Jeg har nu problemer med templaten igen af en eller anden grund.

Min backend er forfærdelig langsom og fik at vide af min hosting at det er tema relateret.

Ved du hvad det er som kan sløve backenden ned? 

vh. Leffe

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)