Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. May 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Ib Khater ik@ik-e.dk www.ik-e.dk
Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib,

Hvis jeg skal være helt ærlig og gå lige på og hårdt så synes jeg ikke siden giver det mest professionelle indtryk af din virksomhed.

Mit grundlæggende spørgsmål er hvorfor:

Hvorfor står der to K'er og drejer rundt hele tiden. Det virker meget forstyrrende, og det giver mig lidt nogle tanker til hjemmesider i 90érne.

Hvorfor kører der en skærmavis med det samme budskab hele tiden. Skærmaviser bruger man når der skal præsenteres mange budskaber løbende på begrænset plads. Du har massere af plads, og kun et enkelt budskab. Så hvorfor?

Hvorfor er der en blå cirkeleffekt ved sideskift?

Hvorfor er der det lille plus symbol ved siden af menupunkterne? Lige netop det symbol er et man bruger ved menutræer, hvor det er meningen man skal kunne klikke på det, og der så kommer nogle underpunkter. Det har du ikke, så hvorfor bruger du det symbol?

Og nogle andre ting:

Dit bannerbillede af røret er sænket så meget i opløsning af det ser meget grumset ud. Det er lidt uheldigt fordi netop det billede er det første indtryk man får af hvad du laver og hvad du kan.

Hvis man skifter sproget til engelsk virker siden ikke længere (404).

Der mangler, efter min mening, en stil eller linie til at binde siden sammen. Den virker meget firkantet og tabelopbygget lige nu - det ville klæde den med en opbygning hvor man tænker lidt mere i flowet.

Det var ordene lige nu. Desværre ikke forfærdelig positive, men jeg håber du kan bruge det alligevel.

Mvh.
Mathias

Arbejder med online salg og design.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes næsten den hjemmeside skulle have en præmie..

 

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Århus
Tilmeldt 13. May 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias; Tak for feedbacken, det er noget jeg kan bruge til noget. Det er første hjemmeside, jeg laver, så jeg har ikke regnet med det bliver super for day one.

Davidchristensen; lidt mere man kunne bruge til noget istedet for:-)

Ib Khater ik@ik-e.dk www.ik-e.dk
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib

Tillykke med din nye hjemmeside. Det er altid spændende :-)

Her kommer min feedback

- Topbanneret: Hvad forestiller det ? Her synes jeg seriøst du skal overveje et mere sigende og grafisk langt flottere topbanner. Det nuværende er meget intetsigende.

- Forsiden: Er meget kedelig. Synes du skal udskifte den blå/lilla baggrunds farve og istedet køre på en hvid. Her skal du indsætte en tekst, der detaljeret fortæller hvad du laver. Det vil iøvrigt være en god ide' med et par flotte billeder.

- I & K i hjørnerne: Hvorfor? Synes de to bogstaver forstyrrer mere end de gavner.Generelt er animationer en rigtig dårlig ide'

Det var min hurtige kritik. Vender tilbage så snart jeg har kigget lidt mere på din hjemmeside.

Held & Lykke

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

 Ud over hvad der allerede er beskrevet, så må jeg sige, at jeg synes det flot, hvis du aldrig har leget med hjemmesider før Yes

Pas på med at bruge elementer, som brugeren ikke kan bruge til noget, fx din 'lys-avis' som byder velkommen - Også på alle undersiderne, samt din I og K er meget 90'er-agtigt (Dengang hvor der virkelig var gif-filer til [*-). Jeg er måske ikke så gammel, men tro mig, jeg kan godt huske dem).

En ting jeg ville gøre var, at fjerne dine +billeder fra menuen også få en større skriftstørrelse på dine menupunkter for, at fremhæve disse på potentielle kunder.

Den blå farve, der bruges ved sidens content, synes jeg du skal skifte. Du kan evt. lege med blide hvide og grå farver mellem (hex) #eeeeee og #ffffff. Her til kan jeg anbefale colormixer, som inspiration kig på http://colormixers.com/mixers/cmr/

Held og lykke Wink 

Fra Århus
Tilmeldt 13. May 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 Tak for feedbacken,

 Og så prøver jeg igen:-)

 

ib

www.ik-e.dk

 

Ib Khater ik@ik-e.dk www.ik-e.dk
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib

Hjemmesiden er blevet meget flottere! Utrolig godt arbejde og lækkert du tager kritikken til dig.

Jeg synes dog stadig du bør kigge på dit topbanner og ikke mindst forsiden.

Ps. Når man klikker på det engelske flag kommer man tilbage til den gamle dumme hjemmeside og meget få links virker.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

 Se nu blev det straks bedre Smile

 Jeg har lidt forslag, som du kan sortere i efter behov:

  • Flyt sprog valg ned i bunden af siden, ned til din copyright tekst.
  • Få dit logo/banner til at være i toppen (Ved at flytte sprogvalg ned).
  • Sørg for, at al tekst har samme skrifttype! (Overskrifter må gerne have en anden skrifttype end brødteksten, da dette skaber et spil i siden.
  • Din baggrundsfarve vil jeg prøve, at lave helt lys, hvis jeg var dig - Eller en meget svag lyseblå. Et bud ville være #D7F0F2.
  • Din menu er blevet bedre og jeg kan godt lide den orange farve du får ind, men prøv at få den til at gå igen flere steder på hjemmesiden - Hvis ikke den helt samme farve, så en nuance af den.
Fra Bagsværd
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 121
Fra  GULDNUMRE Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du seriøst skulle overveje at få en mere professionel webdesigner til at lave din hjemmeside.

En hjemmeside som ikke fremstår professionel, og det synes jeg ikke din gør, får vilkårligt en til at tænke på om du så også leverer et professionelt produkt.

Det behøver naturligvis langt fra at være sandheden, men hvorfor dog skræmme nogen væk på forhånd. Konkurrenter er der nok af, men man behøver ikke at jage potentielle kunder over til dem frivilligt.

Når man kan få lavet en relativ simpel og indbydende hjemmeside for under 5000 kr. så er det dyre penge at spare.

Som rådgiver synes jeg heller ikke det virker så seriøst at sige man giver 20 % i rabat - jeg vil hellere lægge vægt på kvalitetsarbejde. Jeg savner også lidt mere om manden bag firmaet - hvem er du -  hvorfor skal jeg have tillid til dig - hvilke projekter har du præcist lavet. Det er altsammen spørgsmål jeg sidder tilbage med.

Håber du kan bruge lidt af ovenstående - held og lykke med firmaet!

Mvh. Martin

www.Guldnumre.dk - Få dig et unikt mobilnummer. Et guldnummer huskes af alle!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)