Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner fra Aalborg området til webshop m/ abonnement

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg arbejder på et nyt webshop koncept, som er baseret på en abonnementsløsning, hvor brugerne kan sammensætte en pakke af produkter og få dem leveret på forudbestemte tidspunkter, så tingene ankommer automatisk når behovet er ved at opstå. 

Shoppens udvalg og priser er baseret på et samarbejde med en større dansk detailkæde. Aftalen er ikke på plads, og målet er at starte webshoppen, skabe traction så aftalen kan komme i hus. Rammer vi rigtigt med konceptet er der stort potentiale i ikke kun det danske marked, men også i hele norden. 

Webshoppen drives fra Aalborgområdet, og da jeg søger en regulær partner, som kan deltage i alle facetter af forretningen, så er det vigtigt at du bor i nærheden.

Jeg er 31 år og har mange års erfaring med indkøb, projektstyring, IT-procesudvikling, økonomi, jura og har generelt godt styr på marketingdelen (SEO, Adwords osv.)

Der er ikke nogle specifikke krav til erfaring og spidskompetencer. Vi forsøger at supportere hinanden bedst muligt. Det vigtigste er en høj moral og vanvittigt meget energi.  

Kapitalkravene er foholdsvis små. Der er ved at blive udviklet webshop med de nødvendige front- og backend modifikationer som er budgetteret til 10.000 kr. Resterende kapitalbehov definerer sammen alt efter hvor stor marketingsindsatsen skal være. 

Skriv gerne en PB med lidt kort info om dig selv. 

Simon S Larsen Purchasing analyst

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)