Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find leverandøre.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg på grund af nedskæringer er blevet opsagt fra mit nuværende arbejde har jeg planer om at starte selvstændig. Min plan var en Internets butik kombineret med kørende salg. Jeg ved præcis hvad produkt område jeg vil fokuser på, mit problem er bare at jeg ikke har forstand på hvordan man finder leverandøre. Så mit spørgsmål lyder på om der findes en hjemmeside eller nået hvor man kan finde mulige leverandøre eller om man skal tag kontakt til en producent af et produkt også søge om tilladelse til at føre deres produkter.

Håber i har nogen råd.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Fra  OBUZI Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt afhængigt af hvilke produkter du ønsker at købe ind og hvor meget, så er det altid en god ide at besøge dem først (alibaba leverandører o.lign.)

Tilmeldt 4. Jun 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Tak for svaret. hvis at man køber fra disse sider er det så tilladt at vider sælge eller skal man have en tilladelse for det af hver leverandør?.

Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dean

Jeg har nogle ret gode internationale forbindelse, bla. i Kina, og overvejer at starte et import virksomhed. Men jeg er i tvivl om hvilken produkt jeg skal importer. Det kunne være du er interesseret i et partnerskab?

Du er velkommen til at skrive til min mail: roed829@gmail.com

Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)