Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

eCommerce erfa gruppe indbydelse Roskilde/København/Sjælland

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 3. Dec 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle som driver en webshop på fuld tid.
Med inspiration i et indlæg på Linkedin ønsker jeg at høre, om der kunne være interesserede blandt Jer, som driver én eller flere webshops på fuld tid, og som ønsker at dele erfaringer, tips, gode råd mv. med det formål at vi alle kan blive bedre og få nogle "øjenåbnere" ifbm med vores webshops.
Jeg tænker, at man/vi kunne mødes et par gange om måneden og erfaringsudveksle og netværke på kryds og tværs.
Jeg selv bor i Roskilde og har kontor/lager i Ishøj, så optimalt set, ville det være fedt, hvis du/I selv bor på Sjælland. Dog, hvis du er Jyde, Fynbo, udenlandsdansker Bornholmer eller anden Øbo etc. og er på Sjælland ind i mellem, er du mere end velkommen:-)
Vi startede vores webshops op for 5 måneder siden og støder dagligt/ugentligt på nye spørgsmål og udfordringer som jeg tænker, at andre virksomheder også støder på, og her ville det være ideelt at sparre med ligesindede.
Skriv gerne en PB hvis du er interesseret i at mødes og erfaringsudveksle. Og om du er 16 år eller 70 år har ingen betydning for mit vedkommende. Det eneste "krav" er, at du driver din webshop på fuld tid.
Ser frem til at høre fra Jer:-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)