Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til designer og producent af børnetøj

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København NV
Tilmeldt 26. Oct 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg søger en designer og en der kan hjælpe mig med produktion af bæredygtigt børnetøj.

Jeg og to partnere står i den situation, at vi er godt i gang med at starte vores eget børnetøjsmærke. En af mine kammerater laver unikke designs med sjove figurer, som vi ønsker at få trykt på t-shirts, hættetrøjer, bodystockins mv.

Vi er i den situation nu, at vi har diverse fede designs klar i .png og .jpg-filer, og kunne godt tænke os at få lavet et udkast til en t-shirt i forskellige varianter. Med andre ord, så har vi designs klar, men mangler en som kan putte dem kreativt og fedt på tøjet, således vi har noget at gå videre med til en producent, da vi ønsker at indhente priser mv., da dette er afgørende for hvor stort et sortiment vi vil gå efter i første omgang. Vi søger derfor en designer, som har lyst til at prøve at lave et udkast eller to, ganske ulønnet. Er det fedt, så er vi helt sikkert interesseret i at indgå i et samarbejde.

Yderligere, så ved vi, at der er flere kravspecifikationer når en producent skal kontaktes, således at tøjet bliver produceret præcis som vi ønsker det. Nogle som har gode erfaringer, så vi kan blive sendt i den rigtige retning? Sidder du som agent, så kontakt mig gerne.

Vi har leget lidt med tanken om økologisk børnetøj, og hvis ikke, så skal det mindst være GOTS-certificeret. Lækkert i høj kvalitet.

Vi regner med at lægge en startordre i omegn af 100.000 kr.

Vores designs kan ses her: 
https://www.behance.net/gallery/21635073/Fible-monsters

De bedste hilsner,

Rasmus 

Fra Odense
Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus, snakker vi om at sy en t-shirt og trykke på eller designe den pr. computer?

Fra København NV
Tilmeldt 26. Oct 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal designes via. computer :-) .. 

Dvs. Vi har et design-tryk klar (en eller flere figurer), som eksempelvis skal på en t-shirt. Ikke kun som standard tryk i midten, men på fede og kreative måder. 

Giver det mening? 

Fra Odense
Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Bestemt! I er velkomne til at kontakte mig :-)

Fra København NV
Tilmeldt 26. Oct 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke sende privatbeskeder herinde, dont know why. 

Jeg har i stedet kontaktet dig på facebook, da jeg fandt dig i iværksættergruppen :-) 

Vh. 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du har designs klar kan jeg hjælpe dig med produktion. 

Jeg har tekstil produktion på Madagascar. Billig arbejdsløn og levering med EUR1 certifikat. 

Mvh Mikkel 

http://www.mwcreation.net

Fra Billum
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jeg går med en vild idé om eget nattøj-mærke til børn. Noget du er leveringsdygtig i?

Michael

Ny anmelderrost børnebog for de 5-10-årige: Blåskæg 

Fra København NV
Tilmeldt 26. Oct 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel, 

Har du en mail jeg kan kontakte dig på? 

:-) 


Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

kontakt mig på mail:mikkel@ intnet.mu 

venligst send så meget information som muligt - design med angivet cm, accessories/ trim, label, print, metervarer/ materiale valg, farve valg/ tpx pantone ref., størrelser/ graduering og moq/ styk antal - skal være udarbejdet.

mvh

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 15. Nov 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Kan du stadigvæk hjælpe med børnetøj produktion? Jeg gå at lege med tanke om starte minefelt børnemærke

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)