Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres mening om www.marcusjanby.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har for lang tid siden udarbejdet en enkel og brugervenlig hjemmeside om korrekturlæsning og tekstforfatteri.

Hvis I har nogle kommentarer til den, modtager jeg dem med glæde.

Marcus 

Fra Veflinge
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marcus,

den blå farve tekstboksen har skal du nok overveje at lave i en anden tone.

 Jeg går ud fra at det er meningen teksten skal være inde i den blå boks du har lavet, dette virker dog ikke , teksten ryger ud ober boxens ramer.

/jens

Med Venlig hilsen Jens - Jelling.it
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marcus

Er enig med Jens. Du bør simpelthen kigge på den blå boks, den fungerer ganske enkelt ikke optimalt.

Derudover kunne jeg godt tænke mig et flot grafisk topbanner og i det hele taget mange flere spændende billeder.

Held & lykke

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres kritik. Jeg vil se, hvordan siden ser ud uden boksen. Og det med den øverste grafik er nok også en god idé. Tak til jer begge to!Yes

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

danm... der er ingen sammenhæng overhovedet... tingene springer rundt afhængig af hvilken side du er på.. og så er den helt uden billeder, meget Jacob Nielsen agtig, men det er kedeligt i længden...

Prøv at lave en skabelon, som du sætter alle dine sider ind i, så du har en gennemgående designlinie, det vil hjælpe gevaldigt på tingene...
og så få styr på dine skriftyper, der må ikke være alt for mange forskellige, max 2 efter min opfattelse...

men teksten er der jo ikke noget galt med (men det burde der jo heller ikke ;-) )

 

Fra Solbjerg
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marcus

Enig. Du bør nok gøre noget med navigationen. Og som det andre allerede har skrevet - den blå farve i et så stort felt dur ikke.

 

/Sven-Erik

www.rifraf.dk

 

 

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hejsa.

Jeg må sige at jeg ikke er vild med din side tag f.eks. http://www.marcusjanby.dk/kurser.html hvor teksten forsætter langt under den blå boks. Det virker bare ikk, og ellers så vil jeg da bare stemme i med de ovenstående indlæg.

Egentlig syntes jeg du skulle få en til at lave en side for dig. Der er f.eks. Granholm her på amino som laver nogle frygteligt billige sider, som holder et niveau som ligger væsentlig over hvad siden nu ligger på.

Det er ikke for at være hjemmeside nazi Smile  men jeg kunne aldrig finde på at købe kommunikationsydelser af en som har brugt så få ressourcer på at kommunikerer sit budskab ud på nettet.

Jeg kan godt se at det ikke er den form for kommunikation du vil sælge ydelser indenfor, men jeg vil dog forvente af enhver som beskæftiger sig med kommunikation, har forstået hvor vigtigt et medie nettet er i dag. 

 

Mvh Peder 

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Din side er meget standard. Det er lidt ærgeligt at bruge blåfarvede tekst-hyperlinks. Hvis du selv kan lave designs, burde du lave et design med meget mere farve på. Farver hjælper altid på indtrykket af en side. Flere farver. Mere om dit firma.

Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ja der mangler noget grafik generelt - siden skal gøres mere spændende at se på.

Og så ville jeg droppe de google reklamer hvis jeg var dig.

/JJ

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)