Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger importør af bl.a. tørklæder fra fjernøsten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej aminoer

står på bunden af et lille projekt, hvor jeg er i gang med opstart af en webshop, der handler med tørklæder fra fjernøsten. Derfor søger jeg en importør eller et mellemled, da jeg ikke selv agter at importere produkterne.

Det drejer sig især om partisaner og silketørklæder samt bandanaer osv. slips kan også have interesse.

hvis du kan importere disse varer og evt give en pris ville de være en stor hjælp og jeg håber på et længerevarende samarbejde, hvis alt går vel.

 

mvh Nikolaj Mogensen

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørger lige igen..

 

Jeg søger en importør af tørklæder og slips. Alle tørklæder har interesse! så hvis du kender et firma der gør i handel med disse varegrupper ville jeg være meget interesseret. Håber på at høre fra dig.

  

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nikolai. Jeg mener jeg har en del tørklæder liggende på vores lager i forskellige styles. Jeg tror oven i købet at der er en del silketørklæder. Send mig lige en mail, hvis det kunne have din interesse. bedste hilsner Holger tlf. 4025 6769
Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Prøv evt. firmaet Erfurt i Århus (www.erfurt.dk), de sælger masser af tørklæder (også engros).

Vh. Jan

Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

 

hvis dit indlæg stadig er relevant har vi en del erfaring med dette.

 

Venligst

Per W. Jakobsen

www.64713608.dk

 

Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne jo prøve New Fashion de er i hvertfald de billigste på markedet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)