Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på klaura.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen

Jeg er netop blevet bekendt med jeres forum og kunne godt bruge lidt feedback på min hjemmeside www.klaura.dk

Håber i vil være søde at komme med lidt konstruktiv kritik.

 Med venlig hilsen

Louise

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg får seriøst ondt i hovedet af at se på din side, jeg tror muligvis det kan have noget med din baggrund. Dit topbanner duer heller ikke, det virker ikke særlig godt at elementerne kører igen og igen. De 2 ting skal du først og fremmest have kigget på.

Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Louise,

Med al respekt så er det faktisk svært at være konstruktiv.

Siden er frygtelig! Baggrund og topbanner... ikke til at holde ud at se på. Sammenlignet med baggrund og topbanner så ser alt andet godt ud.

Men ok, jeg er sikkert heller ikke i målgruppen, så jeg vil lade den resterende spalteplads være til målgruppen :-)

/JJ

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

 prøv evt. at fjerne baggrunden og lav den til et stort billede... dvs. forstør babyen og hav den i hele venstre og top side... så den går ind bag midter teksten... hmm.. gad vide om du forstod det... ex. som jeg har gjort her med det "grafitti" øverst til venstre... http://alljam.dk 

for det bliver belastende i længden at kigge på alle de babyer.. men jeg synes til gengæld at den er rigtig sød :-)...  

hvis billederne ikke bliver større når du klikker på dem, så skal der ikke tilbydes at man kan klikke på dem... det er spild af tid for mig...

når der bliver "kapital" til det.. så sørg for, at man også kan betale med mastercard...

rart at du ikke har sideopdelt alle dine varer, så man bare kan scrolle ned ned og ned ...  

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

 Ligesom de andre syntes jeg at du skal droppe din baggrund.

Dit topbanner skal kun have et logo og ikke tre som du viser nu. Babyen er forøvrig en sjov detalje, brug den evt. som et tema ikon på de andre sider.

Jeg syntes også du skal gøre som dit logo foreskriver (... frisk og farverigt...) ved din shop.

Held og lykke med din shop 


René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise...

Som storforbruger af børnetøjs netbutikker, så synes ville jeg ikke ved første øjekast vælge din - sorry!

Du har nogle rigtige gode mærker og dit slogan hedder friskt og farverigt... også er det hele bare gråt, hvilket jeg ihvertfald ikke finder så indbydende.

Det billed jeg kan se af din butik, ser jo glad og farverig ud så måske dit site også skulle være det - ellers er jeg bange for du bare forsvinder i mængden af ALLE de andre børneshops.

 Held og lykke med det ;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)