Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PostDanmarks nye priser

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin M:
Men ja vi køber nok bare 500 pakkelabels her inden det nye år, når det nu skal være på den måde. Så udskylder vi da katestrofen lidt. (jubii for gratis fragt)
 

Så underfrankerer du vel? Gælder der andre regler for pakkelabels end for frimærker? 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

LEDbutikken.dk:

Martin M:
Men ja vi køber nok bare 500 pakkelabels her inden det nye år, når det nu skal være på den måde. Så udskylder vi da katestrofen lidt. (jubii for gratis fragt)
 

Så underfrankerer du vel? Gælder der andre regler for pakkelabels end for frimærker? 

 

Vi gjorde det samme sidste år, dog ikke helt det antal, men vi havde købt pakkelabels til 3 måneder og der var aldrig et problem.

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
LEDbutikken.dk:

Martin M:
Men ja vi køber nok bare 500 pakkelabels her inden det nye år, når det nu skal være på den måde. Så udskylder vi da katestrofen lidt. (jubii for gratis fragt)
 

Så underfrankerer du vel? Gælder der andre regler for pakkelabels end for frimærker? 

Pakkelabels er forudbetalt og har en gyldighedsperiode der ikke nødvendigvis følger portostigningerne rent tidsmæssigtæ /martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

  Jeg syntes simpelthen at PostDanmark udnytter deres halve monopol i en grad der efterhånden minder om mafia agtige tilstande.
Det er noget svineri, at de bliver ved med at øge priserne samtidigt med at deres service bliver ringere og ringere.

Jeg havde ikke noget problem med at betale 60 kr. for en pakke op til 5 kg, hvis den til gengæld kom frem dagen efter og var i ét stykke.
Men det er så desværre ikke lige tilfældet.

Det er super ærgeligt at PostDanmark stadig er alene på markedet hvad angår pakker til private. Men det tyder da på at GLS er på vej i den rigtige retning. Det kommer dog desværre nok til at gå et pænt stykke tid før de er helt "køre klar".

/Jesper

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jesper Norbøll:

Det er super ærgeligt at PostDanmark stadig er alene på markedet hvad angår pakker til private. Men det tyder da på at GLS er på vej i den rigtige retning. Det kommer dog desværre nok til at gå et pænt stykke tid før de er helt "køre klar".

/Jesper

og mon de nogensinde når ud i de små lokalbefolkninger... jeg har stadig en 50 kilometers køretur til deres nærmeste opsamlingssted.... og postdanmark har i min by gået over til kun at være i et lille lokalt supermarked.... kan det mon betale sig?

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

enandenvej.dk:

Pakkelabels er forudbetalt og har en gyldighedsperiode der ikke nødvendigvis følger portostigningerne rent tidsmæssigtæ /martin

Ved du hvad gyldighedsperioden er på sådan nogle? Jeg står nemlig i samme situation.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Gyldighedsperioden står påde enkelte labels. På dem jeg sidder med står der 31. december 2007, så ideen med at købe rigeligt ind for at bruge dem næste år er nok ikke så smart.

Ang. GLS skal jeg lige have det på det rene: Hvis man vil sende til privatadresser kan det udelukkende foregå gennem deres Pakkeshops eller kan man også få dem afhentet. På mig virker det i hvert fald underligt, nu når de er begyndt at håndtere privatpakker, hvis det kun er erhvervspakker man kan sende hjemmefra ved afhentning.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Tilmeldt 29. Apr 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt at Post Danmarks stigninger er voldsomme.

Dog vil jeg anbefale i indgår en erhvervsaftale med Post Danmark. Så vil pakke priserne i Danmark være følgende (sendt fra virksomhed til privat):
Højst 1 KG: 54kr.
Højst 5 KG: 57kr.
Højst 10 KG: 73kr.
Højst 15KG: 108kr.
Højst 20KG: 117kr.

For at indgå en erhvervsaftale kræver det selvfølgelig man sender en vis mængde.

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
FD:

Det er rigtigt at Post Danmarks stigninger er voldsomme.

Dog vil jeg anbefale i indgår en erhvervsaftale med Post Danmark. Så vil pakke priserne i Danmark være følgende (sendt fra virksomhed til privat):
Højst 1 KG: 54kr.
Højst 5 KG: 57kr.
Højst 10 KG: 73kr.
Højst 15KG: 108kr.
Højst 20KG: 117kr.

For at indgå en erhvervsaftale kræver det selvfølgelig man sender en vis mængde.

Sidste jeg kontaktede Post Danmark ville de ikke handle med mig. Hvor mange pakker skal man op på før det giver mening? Koster en erhversaftale noget? Printer man selv sine labels ud (og virker det med mac i givat fald)? Er de priser du nævner med eller uden moms eller er der slet ikke moms på, som ved deres privatpakker? Og sidst men ikke mindst: Hvordan foregår det rent praktisk? Kommer de og henter pakkerne eller skal man selv aflevede dem?

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg spurgte vores lokale postkontor i dag, og de gav udtryk for at labels købt i år godt kunne bruges i starten af næste år. 

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)