Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Energiselskab søger webshop til samarbejdsskab - Lad os høre hvad I kan tilbyde

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino'er 

Jeg er partner i energiselskabet, Blue Energy, hvor vi søger samarbejdsskab med en ellers flere webshops som sælger elektronik (herunder smartphones, tablets, computere og lignende) eller andre "større" forbrugsgoder såsom cykler, hårde hvidevarer, etc.

Kort fortalt søger vi en webshop der kan tilbyde en række rabatkoder med en anseelig rabat-størrelse og som modbetaling får en masse kunder. Er det dig? I så fald må du meget gerne kontakte mig her på Amino, på mo (a) blueenergy (.) dk eller på SMS 61 60 63 70.


De bedste hilsner,

Mads 
Blue Energy A/S

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende indlæg Mads!

Jeg har desværre ikke en webshop med nogle af de nævnte produktgrupper, men jeg håber andre vil benytte sig af muligheden for et godt samarbejde :-)

Venligst,
Kenneth

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Fra København K
Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Kenneth.

Jeg havde håbet på flere henvendelser indtil nu, men måske opslaget skal boble lidt før der kommer ordentligt respons.

Til formålet kører vi med et ad-spend på omtrent 30.000 kr. i juli/august og så reviderer vi efterfølgende. Alt vi vitterligt ønsker er et rabat-samarbejde - alle reklameomkostninger tager vi selv. Dette bør være muligt at opnå :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)