Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføringsprogram

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg efterlyser et bogføringsprogram der er egnet til også at håndtere internationale handler, dvs. sprogstyring, valutastyring, automatiseret Listeoplysning vedr. EU-moms, lagerstyring med styklister, produkt-vægt håndteging til straks-beregning af fragtomkostninger. Har kigget på flere som siger de kan klare opgaven, men desværre er der ikke dukket et op som reelt er egnet og gør det uden bøvl og fejl. Det gør heller ikke noget at det er et program der er til at betale.

MVH Søren

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine erfaringer på området er at billige programmer som SummaSumarum og Mamut (MI) ikke kan klare opgaven.

Jeg har selv gode erfaringer med Stellar og Navision

 

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil mene SummaSummarum, sammen med vores webshop kan klare det meste af opgaven.Big Smile

 
I vores webshop modul er der mulighed for at oprette ordre manuelt(telefonordre)
 
Så et workflow kunne være : oprettelse af ordren via telefonmodulet.
når ordren er oprettet, tilføjes fragten, som manuelt indtastes ind.
Post danmarks  takster kan udregnes her :
 
Herefter indsættes orderen i webshoppen. Herefter kan orderen udprintes,faxes til kunden.
Samtidig kan orderen importeres i SummaSummarum, og herefter mailes til kunden, hvis der er tale om bankoverførsel, har du når orderen er bogført mulighed for at overskue betalingsfrister,rykkerstyring mv.
 
Bruger du SummaSummarum Enterprise, har du valuta styring, sprogstyring inkluderet.
SummaSummarum kan desværre for nuværende ikke selv beregne fragten, jeg har foreslået udvikleren det.
 
 

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Valutastyring, ja men ikke automatisk at benytte forskellig konti til udenlansk moms.

Men misforstå mig ikke Summa Sumarum er det nemmeste og billigste program at starte med.

Med venlig hilsen Søren

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør anskaffe dig et 'rigtig' ERP system. F.Eks. Microsoft Dynamics NAV Essentials, der står i 10-12K pr. bruger.

 

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender Stellar Pro 7 (bruger det) og synes der er mange programfejl og detaljer der ikke er færdigudvikledet, så derfor er jeg ikke specielt hook på det program. Jeg kender ikke Navision, kan du sige noget om det program i forhold til Stellar, specielt om brugerfladen minder om Stellar, og om det er et program der er specielt krævende at få op at køre?

Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

hvis ikke du har fundet en løsning, så tag et kig på vores Hosted Axapta løsning: http://www.informationworker.dk/axapta.html

Jeg kan ikke umiddelbart garantere dig, at vi kan håndtere alle dine krav, men hvis du er interesseret kan vi tage en snak om det.

Løsningen (Grundmodul + Handel & Lager) koster 515,- kr /bruger /md. Grundmodulet (dvs. økonomi, debitor og kreditor) leveres med en standard opsætning, som er klar til brug. Men du skal regne med at der løber nogle timer på til opsætning af handel og lager.

 

Hilsen

Klaus Jacobsen

 

Fra Køge
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

MBS c5 burde kunne klare det meste

 

/Bo

Tilmeldt 1. Apr 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Søren,

 

Du har også muligheden for at bruge www.e-conomic.dk, der i dag findes på flere sprog.

Du kan gratis teste systemet, så kan du selv vurdere om det svarer til din forventninger.

Vi er administratorer på systemet og har gode erfaringer med brugen af det.

 

Venlig hilsen

 

Elisabeth Bay Jensen

Kontorligaen

www.kontorligaen.dk 

 

www.kontorligaen.dk

Tilmeldt 24. Apr 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Søren

 Mamut Business Software, inkl. manual, Komplet business system. Ligesom Navision, men her får man bare alle moduler med til én pris. Se mere på Mamut's hjemmeside, hvor du også har mulighed for at prøve programmet. (Det er supertjekket men sælges da det er skudt lidt over mål ifht. det behov vi har... Inkl. 4 kurser til en værdi af ca. 14.000,- - Programmet alene koster 12.375,- fra nyt. Det er kun pakket ud af pakken... Sælges samlet for 12.500,-

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)