Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til at få produceret smykker og afsætning på international plan

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Fra  Bubbledog ApS Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger hjælp til at få forbindelse til et godt og kompetent produktions sted af smykker. Kvalitetsikring, arbejdsforhold i orden og alt det der påkræves.

Jeg arbejder med to koncepter - et mindre setup på national plan og større setup med invester indover.

Håber der er nogen som kan hjælpe med dette :-)

... og selvfølgelig hvis nogen kender til afsætning og muligheder indenfor dette :-)

MVH Rikke Bech

rikke@bubbledog.dk

tlf: 50 10 08 79

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke,

Jeg har boet 10 år i Indonesien og har smykkeværksted med 5 smede samt butik i Jakarta.

Alle mine smykker er håndlavede, i høj kvalitet  og stemplet med dansk registreret navnestempel (hvis du vil sælge i f.eks Danmark, skal sølv/guldsmykker af en hvis vægt være stemplet med registreret stempel tilhørende enten producent eller importør)

Vi laver smykker i sølv, guld og kan tilbyder guld, rodium, ruthenium belægning samt oxidering, polerede, sandblæste overflader osv – det eneste jeg ikke kan tilbyde er formstøbte (masseproducerede) smykker samt smykker af solid hvidguld eller platin.

Jeg har min egen smykkekollektion under navnet x men har også en del kunder hvor jeg enten producerer deres design eller hvor jeg både laver design samt produktion.

Kvaliteten, både den håndværksmæssige samt materialemæssige er i top. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)