Godaften på forummet. Leger lidt med en prestashop hjemmeside, opbygget over et eksisterende theme, hvor modulet "Vare der bliver vist på forsiden" eller på engelsk "Featured products on the homepage" er integreret. Modulet udgør en karusel der viser udvalgte vare på forsiden. Det har virket helt efter hensigten og har været tilfreds med det grafiske indtryk det efterlod. MEN nu er billederne pludselig blevet mindre og kvadratiske i stedet for rektangulære som før, hvilket gør at det nederste af billederne ikke bliver vist. I opsætningen til selve modulet er der ingen opsætning af billedestørrelsen, men kun valg af hvor mange forskellige vare der skal vises og om de skal vælges tilfældig, eller om man selv vil vælge hvilke vare der vises. Under den generelle billede opsætning, kan jeg heller ikke se at billede størrelsen til modulet fremgår. Som sagt har det virket og jeg har ikke lavet nogle ændringer som jeg mener kan have indflydelse på det. Eneste er at siden er blevet opdateret ift. prestashops automatiske opdateringer. Har prøvet at nulstille modulet og opsætte det fra nyt, men giver samme resultat. Nogen der har nogen ide om hvad der kan være sket og mere væsentligt, hvordan det rettes tilbage?! Og ja, kunne oprette en freelancer opgave på det, men hele ideen med at jeg leger med siden, er netop at lære og prøve, så blot at betale sig fra det, er ikke lige den løsning jeg ønsker i dette tilfælde :) Kom frisk og på forhånd tak! |
Prestashop ? - Vare der bliver vist på forsiden
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 45
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)