Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocommerce layout/udseende

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg er ved at lave en wehsop på WP med AVADA theme og Woocommerce. Det hele fungerer rimelig godt, men jeg kan ikke finde ud af hvordan man ændrer designet/layoutet på webshoppen - altså udseendet på produkt, kurv, fragt osv.  

Er der nogen som kan guide mig?

På forhånd mange tak.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Medmindre der er indbyggede funktioner til at ændre på de forskellige ting, så skal du ændre det i CSS'en. Der vil det være smartest at hyre nogen til at ændre tingene for dig, da det kan lave en del rav i tingene hvis man ændrer i blinde.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 2. Aug 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Tak for dit svar. Jeg havde troet, at WP og plugins var "idiot proof", men de kræver lidt mere IT kundskaber end som så. 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lilianne:

Hej Jonas,

Tak for dit svar. Jeg havde troet, at WP og plugins var "idiot proof", men de kræver lidt mere IT kundskaber end som så. 

Mange af tingene er, ja. Men hvis man vil have noget ændret som et plugin ikke vil kunne klare, fx udskiftning af ikoner, ændring af layout et, så skal man dykke ned i den bagvedliggende kode, og så er det ikke længere idiot sikkert.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere af tingene bør du kunne ændre direkte i Theme opsætningen.

Ud fra det ThemeFusion, som har udviklet AVADA themet beskriver, så skulle design være rimelig frit at ændre i, uden de store kode enskaber. Dog er det som Jonas også beskriver, ikke alle faste Theme opbygninger, som kan ændres, uden at der omskrives i CSS'en.

Hvis du skal til at ændre i koderne, vil jeg anbefale dig at lade nogen med indblik i dette, udføre dette, da det hurtigt kan gøre mere skade end gavn.

De funktioner/design som kan ændres direkte i Back-end, er det blot at slå sig løs med og prøve sig frem.

P.S.

Ved ikke hvor langt du er med opsætningen, men AVADA themet kan installere en af de allerede opsatte demo shopper og så kan du blot ændre ud fra dette. Kan nogen gange gøre det hele lidt nemmere. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)