Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurtigt spørgsmål om NemID og IVS

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg ville lige poste herinde før jeg tager kontakt til support med mit problem.

Jeg har oprettet et IVS og som om der ikke har været nok problemer med det, så er jeg nu løbet ind i nogle flere.

Jeg har hidtil brugt mit eget NemID login til at ændre ting i virksomheden, men bestilte medarbejdersignatur for at isolere virksomhedens aktiviteter på sit eget login, da det kun er det mest nødvendige jeg åbenbart kan bruge mit personlige NemID til.

Nu har jeg modtaget og registreret min medarbejdersignatur, og det viser sig den intet kan, selvom den er oprettet som administrator.
Jeg kan ikke indberette skat, eller se e-boks med den, på samme måde som jeg ikke kan bruge min personlige til dette.

Jeg kan umiddelbart ikke se nogle steder hvordan man i så fald skulle oprette en administrator ID som kunne tildele rettigheder. . .

Er jeg helt forkert på den?

Håber i kan belyse sagen lidt. Tak på forhånd.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46482
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg mener du skal starte med at logge på virk.dk hvad du forhåbentlig kan med den og der kan du finde brugerrettigheder og dels tildele adm ret og så lige checke, at der er kryds i de forskellige ting som skat osv -idet jeg går ud fra dit IVS er fuldt registreret hele vejen i gennem - f.eks også for moms så du kan se moms, men tildel adm først i brugerrettigheder i virk.dk og gennemcheck alt der, og se så om du ikke kan logge på skat, og også der checke bruger rettigheder. det er ikke voldsomt logisk, at den første nemId i et selskab ikke er administrator, men det er vel for at undgå fejl

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)