Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mails fra amino

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne ikke lige finde en bedre kategori til denne tråd som nok burde ligge i noget a''la "forslag".

Anyways....

Jeg ville lige foreslå måske at inkludere et link til den tråd som man modtager mailen omkring. Pt. kan man kun vælge svar eller afmeld, hvilket i begge tilfælde betyder at man er nødt til at logge ind.

Et andet problem jeg oplever er at jeg manuelt skal skifte tegnsæt i mit (danske) outlook for at få æøå med i de mails jeg modtager, hvilket også er en af grundene til at jeg hellere rykker ind på amino og læser hele tråden, frem for at læse flere mails fra samme tråd.

bare en idé :-)
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan lige komme et godt tip omkring samme emne:

 
Jeg bruger gmail til amino og den er så smart at den samle svarene fra samme emne i en tråd.
 
Så hvis man delltager i en diskussion, hvor der kommer rigtigt mange svar, så vælter den ikke din mailboks, men istedet har en mail fra hvert emne, som alle svaren er placeret i!
 
Derfor har jeg ofte kun 3-4 mails i indbakken, når jeg logger på om morgenen, selvom jeg deltager i en del diskussioner...
 
Så ros til gmail!
 
/Brian
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Se det var jo faktisk snedigt! Måske jeg skulle til at anvende min Gmail... den står alligevel bare og keder sig...
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/14/2006 2:25:19 PM
Forfatter: Briian

Jeg kan lige komme et godt tip omkring samme emne:





Jeg bruger gmail til amino og den er så smart at den samle svarene fra samme emne i en tråd.




Det burde de fleste fornuftige mailprogrammer nu også. Det hedder normalt "Threaded view" og er i hvert tilfælde understøttet i Apples Mail.app. I den nyeste Outlook kan man vælge "Arange by conversation" hvilket umiddelbart ser ud til at være den samme funktion under et nyt navn. Man kan ændre det ved at klikke på "arrange by" overskriften i listen over e-mails og så vælge "Conversation".

Så ren Google fantastisk er det ikke
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der ikke en måde hvorpå man permanent kan afmelde den tjeneste, så man undgår disse mails i mailboksen. Da jeg kigger på Amino engang imellem og primært har mine interesser/viden indenfor en enkelt genre har jeg ikke behov for dem men glemmer typisk at fjerne hakket i boksen.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan slå e-mails helt fra ved at gå ind inder "Personlige oplysninger" -> "Ret Profil"

Der er et punkt der hedder "Tillad e-mail", og der kan du vælge "nej"
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)